قیمت قیر در ۱۴۰۳

قیمت قیر در ۱۴۰۳ طبق برآوردهای وزارت نفت تعیین می گردد. اما از آن جایی که قیر از جمله مواد اولیه ی اصلی برای عایق کاری قیرگونی محسوب می شود؛ بنابراین قیمت های تصویب شده ی قیر، تأثیر مستقیمی بر قیمت قیرگونی نیز خواهند داشت.

شرکت ایزوگام ممتاز در این زمینه علاوه بر این که بر قیمت قیر تأمین شده برای قیر گونی، به منظور کاهش قیمت تمام شده ی این عایق رطوبتی توجه ویژه ای دارد، اما در کنار این مسئله اولویت را بر بالا بردن هرچه بیشتر کیفیت قیرگونی به عنوان یک عایق رطوبتی قرار داده است.

در تعیین کیفیت عایق های رطوبتی همواره دو عامل کیفیت مواد اولیه و متریال مصرفی و همچنین میزان تجربه و نحوه ی اجرا نقش اساسی دارند. اما در مورد عایق کاری قیر گونی، نقش مواد اولیه ی قیروگونی مصرفی در کیفیت عایق کاری، اساسی تر و تعیین کننده تر می باشد. بنابراین برای اطمینان از کیفیت عایق قیر گونی باید مواد اولیه ی قیر و گونی از یک مرکز معتبر و شناخته شده تهیه گردد تا در مورد مرغوبیت و استاندارد بودن آن ها اطمینان حاصل شود.

همکاران ما در نمایندگی های مجموعه ایزوگام نوین در مناطق مختلف تهران و کرج، ضمن استفاده از قیر درجه یک در اجرای قیرگونی با بالاترین کیفیت و کارایی؛ در زمینه برآورد هزینه ها نیز قیمت قیر در سال ۱۴۰۳ را بر اساس قیمت های تصویب شده توسط وزارت نفت در نظر می گیرد تا علاوه بر ارائه ی بالاترین کیفیت عایق کاری به مشتریان، صرفه ی اقتصادی آنان را نیز در نظر گرفته باشد.

قیمت قیر در ۱۴۰۱

هزینه قیرکشی در سال ۱۴۰۳

هزینه قیرکشی در سال ۱۴۰۳ در درجه اول بر اساس نرخ مصوب برای قیمت قیر در ۱۴۰۳ تعیین می گردد. همانطور که گفته شد، قیمت قیر در سال ۱۴۰۳ که به عنوان عامل اصلی برای برآورد قیمت نهایی قیرکشی محسوب می گردد، به صورت مشخص توسط نهادهای مربوطه اعلام می شود.

از جمله عوامل دیگر تأثیر گذار بر قیمت قیرکشی می توان به کیفیت مواد اولیه مصرفی، دستمزد قیرکار، مساحت سطح مورد نظر جهت قیر کشی و در نهایت هزینه تجهیزات و وسایل مورد نیاز و … اشاره کرد.

همکاران ما در مجموعه ایزوگام ممتاز تلاش می کنند تا علاوه بر اجرای صحیح قیرکشی توسط قیرکارهای ماهر با بالاترین کیفیت؛ در برآورد هزینه ها نیز با در نظر گرفتن مناسب ترین دستمزد برای قیرکار و کاهش هزینه های اضافی، خدماتی کاملا مقرون به صرفه و مورد تأیید و رضایت مشتریان ارائه دهند.

شما ساکنین محترم تهران و کرج می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا در مورد قیمت قیر در سال ۱۴۰۳ با مشاوران و کارشناسان ما در مراکز ایزوگام ممتاز تماس حاصل فرمایید. همکاران ما با شکیبایی پاسخگوی تمامی سؤالات شما عزیزان در این زمینه خواهند بود.

قیمت قیرگونی در سال ۱۴۰۳

بدیهی است که قیمت قیرگونی در سال ۱۴۰۳ به طور مشخص تابعی از قیمت قیر در سال ۱۴۰۳ می باشد. علاوه بر این توجه داشته باشید که همواره برآورد قیمت قیرگونی و نحوه ی محاسبه ی آن بر اساس متر مربع می باشد؛ اما علاوه بر مساحت سطحی که قیرگونی می شود، قیمت عایق کاری قیر گونی به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

– قیمت مواد اولیه ی مرغوب برای عایق کاری قیر گونی از جمله گونی چتایی بنگال مرغوب و همچنین قیر درجه یک از نوع قیر خالص پالایشگاهی

  • روش انجام قیر گونی که به صورت تک لایه اجرا می شود و یا با ضخامت های دولایه یا سه لایه اجرا می گردد.
  • اجرت قیرگونی کار که در مناطق مختلف متفاوت است.
  • محل انجام قیر و گونی که با توجه به سختی کار و یا نحوه ی اجرا در هر یک از این محل ها، دستمزد مجری هم تغییر می کند؛ مثلا اجرت قیرگونی دیوار با دستمزد قیرگونی پشت بام متفاوت است.
  • شرایط آب و هوایی: در برخی از شرایط آب و هوایی به دلیل سختی کار مضاعف، قیمت قیرگونی نیز متفاوت خواهد بود.
  • انجام زیر سازی در سطوح مختلف جهت آماده سازی آن‌ ها برای اجرای قیرگونی

به طور کلی قیمت قیرگونی با احتساب عوامل بالا تعیین می‌ گردد. اما شرکت ایزوگام ممتاز  با افتخار اعلام می کند که جهت رضایت مشتریان عزیز در تهران و کرج، پایین ترین قیمت قیرگونی در این مناطق را برای تمامی مشتریان خود ارائه می کند.

این شرکت توانسته است با انجام خدمات قیر گونی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت، بخش مهمی از بازار قیر و گونی پایتخت و همچنین استان البرز را به دست گیرد.

بیشتر بدانید:  قیرگونی بهتر است یا ایزوگام؟

قیمت قیرگونی با مصالح

برای محاسبه قیمت قیرگونی با مصالح باید نوع مصالح و مواد اولیه مصرفی مشخص شود. برای اجرای قیرگونی با کیفیت، نیاز به مصالحی چون قیر خالص پالایشگاهی و گونی چتایی درجه ۲ بنگلادشی است.

قیر خالص پالایشگاهی استفاده شده در قیرگونی در دو نوع ۶۰/۷۰ و ۸۵/۲۵ (شل و مخلوط) می باشد که قیر مخلوط نیز می تواند از ترکیب دو نوع ۶۰/۷۰ و ۹۰/۱۵ بدست آید که این کار توسط مجریان به صورتی ماهرانه انجام می‌ گیرد. قیر ۹۰/۱۵ قیر سفت یا کارتنی است که در بسته های کوچک کارتنی ۹ تا ۱۴ کیلویی به بازار عرضه می شوند.

در مورد کیفیت گونی استفاده شده برای قیرگونی می توان گفت که سه نوع گونی چتایی در بازار موجود است: گونی درجه یک، درجه دو و سه که معمولا برای اجرای قیرگونی با کیفیت از گونی چتایی درجه دو استفاده می شود که قیمت آن نیز پایین تر از نوع درجه یک و بالاتر از نوع درجه سه است‌.

 استفاده از گونی درجه دو نیز به دلیل بسته بودن بافت های چتایی درجه یک و نداشتن قیرخور مناسب و همچنین باز بودن بیش از حد بافت گونی درجه سه و پیوند نخوردن قیر و گونی مناسب نیستند. بنابراین انواع درجه یک و سه گونی چتایی با وجود تاثیرات بر قیمت قیرگونی در سال ۱۴۰۳،به ندرت برای اجرای قیرگونی مورد استفاده قرار می گیرند‌.

برای اطلاع از قیمت قیرگونی در سال ۱۴۰۳ و یا قیمت هریک از مصالح مورد استفاده در اجرای عایق کاری قیر و گونی می توانید با همکاران ما در نمایندگی های مختلف شرکت ایزوگام ممتاز تماس بگیرید و یا با مراجعه حضوری به آدرس نمایندگی های این شرکت اقدام به کسب اطلاعات نمایید.

برای استعلام هزینه آسفالت در سال ۱۴۰۳ با ما تماس بگیرید.

فرمول محاسبه قیمت قیرگونی ساختمان

 فرمول محاسبه قیمت قیرگونی ساختمان بر اساس متراژ و مساحت سطح مورد نظر و همچنین نوع و میزان مصالح مصرفی می باشد. هزینه مصالح مورد استفاده برای قیرگونی نیز بر اساس نوع قیر مصرفی و قیمت قیر در سال ۱۴۰۳ و همچنین نوع گونی استفاده شده متفاوت خواهد بود. علاوه بر این اجرت قیرکار نیز به عوامل متعددی از قبیل شرایط سطح کار و زیرسازی های لازم، نوع سطح مورد نظر و همچنین به منطقه ی اجرای پروژه بستگی دارد.

به منظور برآورد هزینه های قیرگونی پیش از اجرای پروژه و همچنین اطلاع از قیمت روز قیر می توانید با کارشناسان شرکت ایزوگام ممتاز در واحد فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *