اجرای آسفالت برای پارکینگ با قیمت مناسب

یکی از جمله سطوحی که شرکت های آسفالت کاری جهت پوشاندن آن از آسفالت استفاده می کنند، پارکینگ است. اجرای آسفالت در پارکینگ، به طور تقریب شبیه به آسفالت کاری جاده و سطوح دیگر انجام می پذیرد. تنها تفاوت آن در این است که با توجه به بسته بودن محیط پارکینگ، باید تمهیدات خاصی را در نظر گرفت و همچنین یک سری نکات ایمنی را که ضروری هستند را رعایت نمود. تمامی مراحل اجرای آسفالت برای پارکینگ در شرکت ایزوگام ممتاز به کمک افرادی اجرا می شوند که تخصص این کار را داشته و مهارت بسیار بالایی در این حوزه دارند.

همکاران ما در این مجموعه علاوه بر استفاده از با کیفیت ترین مواد و نوین ترین ابزار و تجهیزات آسفالت کاری، نهایت توجه و ایمنی لازم را برای این منظور به کار می برند. جهت آشنایی بیشتر شما با این قواعد و دستورالعمل ها برای اجرای آسفالت در پارکینگ، در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید. ما در این نمایندگی جدا از ارائه خدمات آسفالت کاری در تهران، کرج و کلیه مناطق زیر مجموعه آن، انواع مدل های آسفالت و مواد اولیه ی مورد نیاز را نیز با بهترین کارکرد عرضه می نماییم.

اجرای آسفالت برای پارکینگ

مجموعه نکات مهم جهت اجرای آسفالت برای پارکینگ

همان طوری که در بالا نیز شرح دادیم، اجرای آسفالت برای پارکینگ تفاوت هایی چندان زیادی با اجرای آسفالت در دیگر سطوح ندارد. به طور مثال، به علت تفاوت میزان حجم و متراژ مساحت زیر آسفالت، موارد دیگر نیز دستخوش تغییر خواهند شد. بنابراین میزان متریال و مواد اولیه به طور قطع متفاوت خواهد بود و همچنین نوع آن ها نیز ممکن است فرق داشته باشد.

از لحاظ چگونگی حمل مواد به کار برده شده نیز باید جنبه ها و ابعاد مختلف را در نظر گرفت. حتی گاهی ممکن است اجرای آسفالت برای پارکینگ نیاز به تجهیزات و وسایل خاصی داشته باشد، و یا نوع آسفالت هم متفاوت می باشد، که در ادامه ی این مقاله بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد.

انواع آسفالت برای پارکینگ

به طور کلی انواع آسفالت برای پارکینگ و یا هر سطح دیگری در سه نوع  آسفالت گرم، حفاظتی و سرد تقسیم بندی می‌ شود.

  1. آسفالت گرم

آسفالت گرم آسفالتی است که مواد اولیه آن را قیر و سنگدانه تشکیل داده اند و به صورت گرم با همدیگر ترکیب می شوند و در نهایت با همان گرما نیز بر روی سطوح مورد نظر پخش و سپس متراکم می شوند. بیشترین کاربرد این نوع آسفالت اغلب جهت روسازی سطوح بوده و خود آن نیز به چند نوع تقسیم می شود:

  • رویه یا توپکا: این نوع آسفالت بالاترین لایه و در واقع رویه ی در تماس با بار محیط می باشد. نوع ساختار و مواد اولیه مصرفی در این آسفالت به طوری است که توان و استقامت کافی برای تحمل فشار های وارده از سطح و یا تغییرات جوی را به خوبی دارد.
  • آستر یا بیندر: این لایه در بین توپکا و لایه زیرین آن با نام اساس قیری، قرار گرفته می باشد.
  • اساس قیری: این نوع لایه در واقع اولین قشر در روسازی اجرای آسفالت برای پارکینگ است، که روی لایه زیرین آن با نام زیر اساس و یا اساس قرار می گیرد. این لایه در مقایسه با قشر های آستر و توپکا، از دانه بندی درشت تری و همچنین قیر کمتری متشکل شده است.
  • ماسه آسفالت: این لایه از آسفالت که حاصل از ترکیب ماسه و قیر می باشد، در ضخامت های ۱۵ میلی متر و بیشتر برای مسطح سازی آسفالت های قدیمی به کار گرفته می شود.
  • آسفالت متخلخل: این مدل آسفالت حاصل از ترکیب قیر خالص و مصالح سنگی شکسته شده در کارخانه های آسفالت سازی می باشد. در حقیقت آسفالت متخلخل را نمی توان جزء روسازی آسفالت به حساب آورد و به طور اغلب یک جایگزین مناسب برای قشر توپکا به شمار می رود.
  1. آسفالت حفاظتی

یکی دیگر از انواع مختلف آسفالت برای پارکینگ تحت عنوان آسفالت حفاظتی شناخته شده می باشد. این قشر بیشتر برای رویه سازی شامل قیرپاشی بر روی سطوح گوناگون اعم از خاک، شن، آسفالت، بتن و سپس پخش مصالح سنگدانه ای و یا استفاده از مواد اولیه ی از پیش ساخته آسفالت می باشد.

از این مدل آسفالت‌ بیشتر جهت محافظت و افزایش دوام و مقاومت سطح در برابر سایش و لغزش استفاده می شود، و البته برای بهبود وضعیت رویه آسفالت جهت مدت زمان کوتاه نیز کارایی دارد. از طرف دیگر، سرعت و سهولت کار در اجرای این نوع آسفالت و همچنین عدم نیاز به تجهیزات ویژه ای، موجب شده تا از نظر قیمت هم به صرفه تر از آسفالت نوع گرم باشد.

  1. آسفالت سرد

آسفالت سرد نیز یک نمونه از آسفالت است که از مخلوط مصالح سنگدانه‌ ای و قیر در دمای محیط ساخته شده است، عملیات پخش و تراکم آن نیز در همان دما انجام پذیر می‌ باشد. لازم است بدانید که این روش اجرای آسفالت برای پارکینگ دارای این قابلیت است که در مسیر های طولانی حمل شده و یا آن را در انبار ها نگهداری کرده و بعداا مورد استفاده قرار داد.

قیمت اجرای آسفالت در پارکینگ

قیمت اجرای آسفالت در پارکینگ، با توجه به مولفه های مختلفی تعیین می شود. به عنوان مثال کیفیت متریال و مواد اولیه در این مورد تاثیرگذار می باشد، به طوری که هر چه کیفیت این مواد مصرفی بالاتر باشد، هزینه اجرای آن ها نیز بیشتر می شود و به تناسب آن، آسفالت شما هم دارای طول عمر زیادتری خواهد بود.

البته مساحت پارکینگ در تعیین هزینه اجرای آسفالت برای پارکینگ نیز به نوبه خود تاثیرگذار می باشد. در ضمن اجرای این پروژه تحت نظارت مهندسین متخصص این امر و استفاده از ابزار آلات و تجهیزات مدرن نیز در این هزینه ها تاثیر بسیار مهمی دارند. علی رغم اینکه خدمات رسانی درست و اصولی، همواره سرلوحه اهداف شرکت ایزوگام ممتاز بوده، ولی هزینه های دریافتی این مرکز کاملا منصفانه و مناسب می باشند.

بعضی از شرکت های آسفالت کاری در تهران و کرج، فاقد تخصص و تجربیات لازم در این حیطه می باشند و همین امر موجب به هدر رفتن مخارج به کار برده شده در اجرای آسفالت برای پارکینگ شده است. از طرفی به علت استفاده از مواد بی کیفیت و نا مرغوب، عمر آسفالت را نیز کاهش داده و تنها پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، شما را مجددا متحمل هزینه هایی سنگینی جهت تعمیر آسفالت خواهد کرد. در نتیجه بسیار لازم است که شما پروژه ی آسفالت کاری پارکینگ خود را به یک شرکت آسفالتکاری موفق و مطمئن مانند ایزوگام ممتاز که دارای تجربه و سابقه ی کافی در این حوزه است، واگذار کنید.

دستمزد مجریان و نصاب های ایزوگام کار مجرب نیز مسئله دیگری است که شما در پروژه ی خود باید در نظر داشته باشید. همکاران ما در مجموعه ایزوگام ممتاز همواره در تلاش هستند که ضمن استفاده از مرغوب ترین مواد و ارائه ی بهترین خدمات، کمترین هزینه ها را جهت اجرای آسفالت برای پارکینگ از مشتریان گرامی خود دریافت نمایند.

اجرای آسفالت در پارکینگ توسط شرکت ایزوگام ممتاز

اجرای آسفالت در پارکینگ توسط شرکت ایزوگام ممتاز با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر می باشد. این کمپانی موفق، پیمانکار رسمی آسفالت در تهران و کرج است که مجری اجرا کننده ی آسفالت برای پارکینگ ، فروش و اجرای انواع آسفالت سرد، آسفالت گرم، تراشه آسفالت و انواع ایزوگام ساده و … می باشد.

اجرای آسفالت برای پارکینگ ها هم برای پارکینگ های خانگی و هم پارکینگ های طبقاتی ممکن می باشد. به طور مسلم حجم آسفالت کاری برای پارکینگ منازل و پارکینگ های یک مجتمع طبقاتی با هم برابر نبوده و در نتیجه تولید آسفالت مورد نیاز، حمل و نقل و اجرای هر یک از آن ها با هم متفاوت می باشد. البته خوشبختانه شرکت ایزوگام ممتاز مشکلی در تولید، حمل و نقل و اجرای تناژ های بالای این عایق را نداشته و شما می توانید پروژه های مختلف خود را در هر حجم کاری به مجموعه ی ما سپرده، تا برای راه اندازی عملیاتی کارآمد با همدیگر همکاری لازم را داشته باشیم.

ترمیم و لکه گیری آسفالت در پارکینگ

امروزه در برخی موارد زیاد به چشم می خورد، که آسفالت پارکینگ ها بر اثر فرسایش، از بین رفته و جلوه ی بسیار بدی را به پارکینگ داده است. ضمن اینکه تردد بسیار زیاد بر روی آسفالت نیز باعث فرسایش تدریجی آن شده، که صد البته این فرسایش نباید زودتر از موعد باشد، چرا که اجرای آسفالت استاندارد به گونه ای می باشد که عمر مفید خود را در بازه زمانی مشخصی دارد‌. با این حال در این مواقع بهتر است به فکر ترمیم یا تعویض آسفالت برای پارکینگ خود باشید.

کمپانی هایی که در زمینه اجرای آسفالت برای پارکینگ فعالیت دارند، گاهی دارای تجربه و تخصص کافی در این حیطه نبوده و اقدام به آسفالت کاری جدید در این زمینه می کنند، که همان آسفالت هم متاسفانه عمر کمی را در بر خواهد داشت. این شرکت های غیر فنی جدا از تحمیل هزینه های اضافی برای شما، در زمان تخریب آسفالت به لایه های زیرین آن نیز صدمه و آسیب می رسانند. برای ترمیم و لکه گیری آسفالت پارکینگ بهتر است، پروژه ی خود را به یک شرکت معتبر نظیر ایزوگام ممتاز سپرده، به طوری که دارای سابقه و علم کافی در این حوزه بوده و پروژه شما را با نهایت اطمینان به انجام می رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *