ایزوگام پشم شیشه دلیجان

یکی از محبوب ترین برند هایی که در کشور تولید شده و در بازار به فروش می رسد، ایزوگام پشم شیشه دلیجان می باشد. این نوع عایق رطوبتی یکی از جمله ایزوگام های مرغوب در ایران می‌ باشد که در سطوح مختلفی مورد استفاده زیادی قرار گرفته است. به همین علت در حال حاضر بسیاری از نمایندگی ها از ایزوگام پشم شیشه دلیجان در شرکت خود برای مشتریان عزیز استفاده می کنند، که شما نیز می توانید جهت خرید آن به قیمت روز کارخانه به آدرس نمایندگی ایزوگام ممتاز مراجعه نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا این ایزوگام پر فروش را برای شما معرفی کنیم.

نمایندگی ایزوگام پشم شیشه دلیجان

شرکت ما تمامی محصولات خود از جمله  ایزوگام پشم شیشه دلیجان را بعد از بررسی های متعددی که در آزمایشگاه‌ های مختلف انجام شده را با کیفیت عالی که دارند در مجموعه خود ارائه می دهد و آن‌ ها را به طور تضمین شده در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. به همین دلیل شما نیز می‌ توانید از نمایندگی ما ایزوگام پشم شیشه دلیجان را با آسودگی خیال خریده و در تمامی سطوح ساختمان خود استفاده نمایید.

این عایق رطوبتی دارای ضمانت نامه ۱۰ سال پس از فروش است که این تضمین نشان‌ دهنده ی اعتبار و دوام بسیار بالا می باشد، که علاوه بر آن با داشتن روکش‌ آلومینیوم فویل مانند آن نیز بر ماندگاری و عملکرد آن‌ ها افروده است. در نتیجه اگر شما به دنبال خرید این عایق مشهور هستید، می‌ توانید به نمایندگی معتبر ما مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

مشخصات ایزوگام پشم شیشه دلیجان

در عصر امروزی در بین ایزوگام های موجود در بازار، ایزوگام پشم شیشه دلیجان یکی از پر متقاضی ترین عایق‌ های رطوبتی در ایران است که از آن‌ برای ایزولاسیون ساختمان‌ های مسکونی، رفاهی، سازمانی و غیره استفاده می‌ کنند. بر همین اساس بسیاری از شرکت‌ های تولید کننده عایق های رطوبتی در کشور این ایزوگام محبوب را به نمایندگی های خود برای فروش عرضه می کنند. کارخانه ایزوگام پشم شیشه دلیجان، یکی از برترین کارخانه های موجود فعال در کشور ما می باشد که محصولات خود را با استاندارد های نوین جهان تولید می‌ نماید.

مواد اولیه ایزوگام پشم شیشه دلیجان شامل متریال مرغوبی نظیر قیر پالایشگاهی درجه یک و الیاف‌ هایی با کیفیت می باشد. لازم به ذکر است بدانید که به منظور تضمین کیفیت ایزوگام مورد نظر بر روی تمام رول های آن علامت استاندارد را حک کرده اند. توجه داشته باشید که ضخامت ایزوگام پشم شیشه دلیجان در حدود ۴ میلی‌ متر بوده و طول و عرض آن‌ نیز به ترتیب برابر با ۱۰ متر و یک متر می‌ باشد. همچنین وزن هر یک از رول‌ های ایزوگام پشم شیشه دلیجان هم برابر با ۴۰ کیلوگرم می‌ باشد.

قیمت ایزوگام پشم شیشه دلیجان

ایزوگام‌ استاندارد پشم شیشه دلیجان یکی از پرفروش ترین عایق ها می باشد که کارخانه‌ تولید کننده ی آن انواع محصولات خود را با قیمتی مناسب با استفاده از مجهز ترین دستگاه‌ های بروز دنیا تولید و بسته‌ بندی می کند، مجموعه ی ایزوگام ممتاز علاوه بر فروش، عملیات نصب ایزوگام را نیز به همراه ضمانت نامه کتبی ارائه می دهد. ایزوگام پشم شیشه دلیجان دارای دو نوع فویل دار و بدون فویل می باشد که قیمت ایزوگام پشم شیشه دلیجان فویل دار آن کمی بیشتر از مدل بدون فول آن می باشد.

توجه داشته باشید که قیمت بیشتر ایزوگام‌ های فویل دار پشم شیشه دلیجان به این علت است که علاوه بر عدم نفوذ پذیری رطوبت، از نفوذ اشعه uv خورشید به درون سازه های شما نیز جلوگیری به عمل می آورد، که این بهترین عملکرد می باشد چرا که نفوذ این اشعه به درون ساختمان‌ ها موجب گرم شدن آن ها می شود. پس شما می توانید با کمی هزینه بیشتر یک ایزوگام با کیفیت و کارایی بیشتر برای ساختمان خود تهیه نمایید.

فروش ایزوگام پشم شیشه دلیجان

شرکت ایزوگام ممتاز به عنوان یکی از بهترین ارائه کنندگان انواع عایق های رطوبتی، مرغوب ترین ایزوگام های دلیجان را از جمله ایزوگام پشم شیشه دلیجان را با بهترین خدمات به مشتریان خود ارائه می دهد. در زمان خرید ایزوگام‌ پشم شیشه دلیجان به علامت استاندارد موجود بر روی رول های آن توجه کنید زیرا در غیر این صورت کیفیت کالای شما تضمین شده نخواهد بود.

 امروزه بسیاری از افراد سودجو برای کسب پول بیشتر با سوء استفاده از نام و برند عایق های مشهور محصولات خود را به خریداران با قیمتی بسیار ارزان تر می‌ فروشند که در اینجا شما نباید فریب این تقلب کاران را بخورید. زیرا در این صورت درست است که شما هزینه کمتری صرف می کنید ولی ایزوگام خریداری شده به طور حتم استقامت و انعطاف‌ پذیری لازم را نخواهد داشت و در مدت زمان کوتاهی در برابر گرما و سرما از بین می رود. ولی این در حالی است که اگر ایزوگام پشم شیشه دلیجان شما اصل باشد، در برابر بارش برف و باران به مدت طولانی، بدون هیچ مشکلی دوام می آورد، زیرا هرگز رطوبت به درون آن نفوذ نمی‌ کند.

کارایی ایزوگام پشم شیشه دلیجان

یکی از متداول ترین کارایی ایزوگام پشم شیشه دلیجان استفاده آن در سطوح پشت بام می باشد وجود رطوبت، برف و باران در همه مناطق کشور به هیچ وجه پیش از عمر مفید این نوع عایق کارساز نخواهد بود و اثر منفی بر روی آن بر جای نخواهد گذاشت. بنابراین استفاده از ایزوگام‌ پشم شیشه دلیجان، بهترین و مناسب ترین راه حل برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات می باشد که با نصب دقیق آن‌ ها در بخش‌ های مختلف می توانند عایق‌ های رطوبتی و حرارتی بی نظیری باشند.

همچنین ایزوگام‌ مورد نظر استاندارد های لازم را برای ایزولاسیون هر نوع سطحی را دارد. با توجه به عمر مفید این ایزوگام‌ ها که در حدود ۱۰ سال می باشد در صورتی که شما به خوبی از آن‌ ها استفاده و مراقبت نمایید برای تمامی سطوح کارایی لازم را خواهند داشت. این عایق ها توانایی نصب در هر بخشی از ساختمان‌ ها را داشته و تنها نباید از آن‌ ها برای سقف‌ و یا دیوار های بیرونی استفاده کنید. بلکه می‌ توانید حتی در سرویس های بهداشتی، حمام و بسیاری از بخش‌ هایی که شیرآلات آب به طور مکرر در آن استفاده می شوند و همواره مرطوب بوده را دارند. از دیگر کارایی این ایزوگام ها می توان به اجرای آن در استخرها نیز اشاره کرد که با توجه به مشخصات شان یکی از گزینه های عالی به شمار می روند.

طرز شناسایی ایزوگام پشم شیشه دلیجان درجه یک

همان طوری که در بالا نیز شرح دادیم این عایق دارای مشخصات منحصر به فردی می باشد به طوری که غالبا یک ایزوگام پشم شیشه دلیجان درجه یک دارای چند لایه مختلف می باشد. از جمله این لایه ها می توان به لایه پلی‌ اتیلن یا پودر معدنی، بافت پلی‌ استر، تیشوی عالی و درجه یک و همچنین فویل آلومینیومی با ضخامت ۱۶ میکرون اشاره نمود. ولی ضخامت این ایزوگام را می‌ توان خود از ویژگی های بارز آن به شمار آورد. چرا که کارخانه های تولیدی برحسب نیاز مشتریان خود این ایزوگام را طراحی و تولید می‌ کنند. شما می توانید جهت مشاهده ی نمونه‌ های مختلف بهترین برند ایزوگام های دلیجان به سایت شرکت مراجعه نمایید.

توجه داشته باشید که یکی از مشخصه های یک ایزوگام‌ استاندارد این است که در دمای منفی، منقبض می‌ شود ولی به هیچ وجه دچار شکنندگی نمی شود. این در حالی است که ایزوگام‌ های بی‌ کیفیت و تقلبی چسبندگی و مقاومت خود را در برابر سرما و گرما به سرعت از دست می‌ دهند.

اجرای دقیق ایزوگام‌ پشم شیشه استاندارد

دقت کنید همان‌ طوری که گفته شد یکی از بخش های مهم استفاده از ایزوگام، اجرای دقیق ایزوگام‌ پشم شیشه استاندارد است. این قسمت از عملیات عایق کاری به علت این که ایزوگام پشم شیشه دلیجان را در تمامی سطوح عمودی، افقی و مایل پیاده سازی می‌ کنند باید توسط افراد کاربلد و متخصص آن را انجام داد. به این دلیل که همواره نصب ایزوگام‌ ها باید به نحوی باشد که بین آن‌ ها هیچ گونه درز و شکافی نباشد تا رطوبت از میان آن‌ ها به درون ساختمان رسوخ نکند.

زیرا در غیر این صورت، هر چند که ایزوگام شما هم از بهترین نوع عایق باشد رطوبت از میان شکاف ها به درون بنا های شما نفوذ خواهد کرد. در نتیجه یک نصب درست و اساسی همواره یکی از مهم ترین خدمات عایق کاری می باشد که باید به دست افراد ماهر و کاردان انجام گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *