ایزوگام امید گستر دلیجان

امروزه ایزوگام یکی از راه هایی است که برای جلوگیری از رطوبت زدگی در صنعت ساختمان استفاده می شود. ایزوگام از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چرا که رطوبت و نم، باعث فرسایش یک ساختمان می شود. حال که از ضرروت اهمیت انتخاب نمایندگی برای نصب یا فروش عایق رطوبتی اطلاع یافتید سوالی که مطرح می شود این است که چه ایزوگامی را باید استفاده کنیم تا در وهله اول ایمن سازی ساختمان در برابر رطوبت و سپس کیفیت، عمر، قیمت مناسبی را داشته باشد.

یکی از پرفروش ترین ایزوگام ها، ایزوگام امید گستر دلیجان است که رول های این ایزوگام در ابعاد ۱ تا ۱۰ متر به صورت های مختلف تک لایه و دو لایه، با فویل و بدون فویل ارائه می شود. از جمله عوامل مهم در تعیین کیفیت و مرغوبیت عایق های رطوبتی، وزن و ضخامت ایزوگام است که وزن ایزوگام امیدگستر دلیجان تقریبا ۴۱ کیلو گرم می باشد و بعضی از آنها با قطر نازک تر یا ضخیم تر تولید می شوند. ضخامت مناسب ایزوگام امیدگستر دلیجان تقریبا ۰.۴ میلی متر است.

قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان

نمایندگی ایزوگام امید گستر دلیجان در تهران

شرکت ایزوگام ممتاز با تاسیس نمایندگی ایزوگام امید گستر دلیجان در تهران سفارشات شما مشتریان را با بهترین کیفیت و بهترین متریال ممکن و رعایت استانداردهای کامل انجام می دهد تا با نصب اصولی که موجب عمری طولانی مدت و دوام بالای عایق می شود، رضایت شما را جذب کند.

برای استفاده از خدمات ایزوگام در گوهردشت با ما تماس بگیرید.

ایزوگام امید گستر دلیجان در کرج

نمایندگی ایزوگام امید گستر دلیجان در کرج خدمات متنوعی چون نصب، فروش، تعمیر و لکه گیری را به صورت تضمینی و با کمک تیم متخصص خود برای شما کاربران عزیز در  تمام مناطق کرج ارائه می دهد.

این شرکت با استخدام مجرب ترین نصاب های ایزوگام خدمات خود را تضمین می‌کند و با ارائه نتیجه عالی و خدمات پس از فروش، مشتریان را جذب و رضایت آن ها را جلب می کند.

نصب ایزوگام امید گستر دلیجان

نصب ایزوگام امید گستر دلیجان

رعایت روش اصولی در نصب ایزوگام امیدگستر دلیجان اهمیت و تاثیر بسیاری در نتیجه کار دارد. به طور کلی وجود دو عامل کیفیت بالا و نصب اصولی محصول به تنهایی کافیست تا ایزوگام شما عمری طولانی مدت داشته باشد. نبود یکی از این دو عامل موجب می شود تا ایزوگام عملکرد خوب و نتیجه رضایت بخشی را برای شما به همراه نداشته باشد. بنابراین اصلی ترین نکته ای که باید رعایت شود نصب اصولی این ایزوگام است. انجام صحیح  مراحل نصب این ایزوگام، ایزوگامی ایده آل را برای شما به وجود می آورد که دوام بالاتری نسبت به آسیب های احتمالی دارد و در نهایت از هزینه های گزاف و مجدد جهت تعمیر یا حتی تعویض جلو گیری می کند. نصب اصولی ایزوگام، دارای مراحلی از قبیل بازدید از محل مورد نظر و بررسی شرایط ، اندازه‌گیری متراژ فضا، مشخص شدن تعداد و نوع رول های مورد نیاز و.. است.

گاهی نیز با توجه به شرایط سطح مورد نظر، اقداماتی برای زیر سازی مانند هموار کردن سطح یا شن ریزی باید انجام شود.پس از مراحل آماده سازی، نصاب ایزوگام را با دقت نصب می کند و با کمک حرارت آن را به سطح می چسابند. در بعضی موارد نیز برای چسبندگی بیشتر از وسایلی برای کوبیده شدن لایه ها استفاده می شود. اجرای تمامی این مراحل نیازمند دقت و ظرافت و تخصصی است که نمایندگی ایزوگام امید گستر دلیجان با تضمین کیفیت و عمر طولانی مدت ۸ الی ۱۰ ساله خدماتش را به شما ارائه می شود.

فروش ایزوگام امیدگستر دلیجان چگونه است؟

اگر قصد ایزوله سازی پشت بام، حمام، پارکینگ و یا دیگر سطوح منزل خود را دارید. قطعا یکی از برند های به نام و مطرحی که با آن مواجه می شوید، این برند است. فروش ایزوگام امیدگستر دلیجان با قیمت اصلی و بدون هیچگونه سودی توسط این نمایندگی انجام می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین فروش شرکت ممتاز  تماس تلفنی برقرار کنید تا کارشناسان و مشاوران ما ،با توجه به شرایطی مثل میزان بودجه و یا نوع و متراژ سطوح مورد نظر و…به شما بهترین راهنمایی ممکن را بکنند تا از خرید خود راضی باشید چرا که اصلی ترین هدف این مجموعه کسب رضایت شماست.

قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان چقدر است؟

در حالت کلی فاکتور های مختلفی مثل شرایط سطوح مورد نظر برای ایزوله سازی،مصالح به کار رفته در ساختمان، متریال استفاده شده در رول ها، کیفیت ساخت و تولید آن ها و نوع برند و جنس ایزوگام، میزان قدرت چسبندگی و دوام ایزوگام در هزینه نصب ایزوگام و دستمزد نصاب تاثیر دارد.

البته شرکت سازنده ،قیمت رول های ایزوگام امید گستر دلیجان را تعیین کرده است و در نمایندگی ها آن ها را با قیمت مصوب به فروش می رسانند. بنابراین لازم به ذکر است که باید از نمایندگی معتبر و مجاز خریداری کنید تا مبلغ بالاتری از شما دریافت نکنند.

ترمیم ایزوگام امید گستر دلیجان

برند ایزوگام امید گستر دلیجان ،برندی خوش آوازه است که از کیفیت بالایی برخوردار است، اما با این حال احتمال آسیب دیدگی هایی نظیر برخورد ورقه ها با یک شی تیز و یا پوسیدگی بر اثر تابش مستقیم نور خورشید و یا بارندگی شدیدی که میزان چسبندگی ایزوگام را کم کند و… وجود دارد. در تمامی حالت های ذکر شده ایزوگام نیازمند تعمیر است که در صورت تعمیر نشدن خسارت هایی مانند نشتی و نفوذ رطوبت و… را از خود بر جای می‌گذارد.

در نمایندگی لکه گیری ایزوگام امیدگستر دلیجان ، کارشناس لایه ها را بازبینی می کند و با بررسی میزان آسیب دیدگی نوع ترمیم را تشخیص می دهد.گاهی ممکن است آسیب مورد نظر بسیار کم باشد و با لکه گیری ایزوگام بر طرف شود. البته گاهی نیز ایزوگام بسیار قدیمی است و با تعمیر نتیجه دلخواه خود را به دست نمی آوریم. در این صورت، نیاز به تعویض کل این ایزوگام و نصب ایزوگام جدید است. تشخیص میزان آسیب دیدگی و نحوه ترمیم ایزوگام از اصول بسیار مهمی است که کارشناسان و متخصصان شرکت ممتاز با مهارت و تجربه بالای خود بر آن تسلط کامل دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *