ایزوگام بیست بیست

در مراحل ساخت و تولید ایزوگام بیست بیست در کارخانه، از مواد اولیه ی درجه یک و موغوب استفاده می شود و به همین دلیل دارای کیفیت بی نظیر و بالایی است. از این رو این ایزوگام مرغوب مورد تأیید کارشناسان مجرب و متخصصان حیطه ی عایق کاری است و به دلیل سابقه ی درخشانی که دارد، محبوبیت بسیار زیادی نیز در بین مردم جامعه دارد. مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد این محصول موجب شده است که جزء ایزوگام های استاندارد و درجه یک موجود در بازار ایزوگام کشور، دسته بندی شود و به عنوان بک برند معتبر در بین مردم شناخته شود.

این ایزوگام های پرطرفدار پس از تولید، امکان ارسال به طور مستقیم از کارخانه به مشتریان این محصول در سراسر کشور را دارند. بنابراین شرکت ایزوگام ممتاز نیز با همکاری کارخانه ی تولید کننده ی این محصول، در تمامی نمایندگی های خود در مناطق مختلف تهران و کرج، این ایزوگام ها را با پایین ترین قیمت و به قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

ایزوگام بیست بیست

مشخصات ایزوگام بیست بیست

ایزوگام بیست بیست تولید شده از پلی استر سوزنی نبافته و همچنین الیاف شیشه ای نخ دار می باشد. قیری که در ساخت و تولید این نوع ایزوگام به کار رفته است، از نوع قیر اصلاح شده با پلیمر BPP است. به عبارت دیگر می توان گفت که این برند از ایزوگام از انواع ایزوگام پلیمری از نوع BPP می باشد که از قیر خالص ۷۰-۶۰ تولید شده است. توجه داشته باشید که این نوع قیر که به عنوان عنصر اصلی سازنده ی این ایزوگام است، نوعی قیر درجه یک است که دارای کیفیت بسیار بالایی است.

پس از ساخت و تولید این نوع ایزوگام، تمامی آزمایش های تشخیص کیفی مورد نیاز بر روی آن انجام می گردد تا به مرحله ی تأیید برسد و در نهایت به صورت رول هایی به طول ۱۰ متر و عرض یک متر بسته بندی شده و به بازار عرضه می گردد. ضخامت واقعی این ایزوگام برابر با ۴ میلی متر است و وزن تقریبی هر رول آن ۴۵ کیلوگرم می باشد. این نوع ایزوگام دارای انعطاف پذیری و مقاوت بسیار بالایی است.

این مدل از ایزوگام در مقایسه با نمونه های مشابه، دارای ویژگی های منحصر به فردی است و با استفاده از متریال درجه یک تولید شده است، به همین دلیل دارای طول عمر مفید طولانی تری نسبت به انواع مشابه موجود در بازار است. این ایزوگام درجه یک دارای استاندارد ملی ایران به شماره ۳۸۸۵، استاندارد ایزو ۹۰۰۲  و همچنین استاندارد SGS بوده و دارای کیفیت بسیار بالا و صادرات گسترده به کشور های مختلف است.

انواع ایزوگام بیست بیست

به طور کلی ایزوگام های بیست بیست از نوع ایزوگام های پلیمری هستند و دارای مرغوبیت و سطح کیفی بسیار بالایی هستند که در انواع و مدل های مختلف تولید شده و روانه ی بازار مصرف می گردند. از مهم ترین انواع ایزوگام برند محبوب ۲۰۲۰ که در بازار ایران وجود دارند، می توان به ایزوگام تک لایه، ایزوگام دولایه و ایزوگام پنج لایه که در انواع بدون روکش و همچنین انـواع روکش دار با روکش آلومینیومی در بازار ایزوگام کشور به فروش می رسند.

فروش ایزوگام بیست بیست

انواع ایزوگام بیست بیست کاربرد زیادی در ساختمان سازی و ساخت سازه های مختلف دارند و به دلیل این که دارای کیفیت بسیار بالایی نیز می باشند، خرید و فروش آن ها نیز به سرعت روند صعودی و افزایشی در بین مصرف کنندگان گرفته است. مجموعه ی معتبر ایزوگام ممتاز که دارای سال ها تجربه و سابقه ی کاری موفق در زمینه ی پخش و فروش انواع ایزوگام های درجه یک و استاندارد در سراسر تهران و کرج می باشد، به عنوان نمایندگی رسمی این نوع ایزوگام در مناطق مختلف تهران و کرج، انواع مختلف این ایزوگام را با پایین ترین قیمت و به قیمت عمده به مشتریان خود عرضه می کند.

شما متقاضیان عزیز می توانید با مراجعه به آدرس نمایندگی های شرکت ایزوگام ممتاز در محل سکونت خود و یا تماس با شماره تلفن های درج شده در سایت این شرکت، از قیمت های روز هر یک از انواع این ایزوگام در تهران و یا کرج مطلع شوید. کارشناسان ما در واحد فروش این مجموعه، همواره حتی در ایام تعطیل پاسخگوی تمامی سؤالات شما عزیزان می باشند.

قیمت ایزوگام بیست بیست در مناطق مختلف تهران

بدیهی است که تمامی تاجران و همچنین شرکت های پخش و فروش انواع مختلف ایزوگام، برای این که بتوانند گام بزرگی در جهت افزایش تقاضا برای محصولات خود بردارند، همواره تلاش می کنند تا محصولات خود را با یک قیمت مناسب در بازار به فروش برسانند. از طرف دیگر، از آن جایی که این عایق رطوبتی به منظور جلوگیری از هدر رفتن سوخت و انرژی و همچنین به منظور جلوگیری از ایجاد خسارات ناشی از نفوذ رطوبت در ساختمان به کار می رود و استفاده ی بسیار زیادی دارد؛ بنابراین به دلیل استفاده ی گسترده از این محصول و نیز به دلیل تعدد انواع و برندهای مختلف ایزوگام های موجود در بازار و رقابتی که در بین برندهای مختلف جهت جذب مشتریان وجود دارد، قیمت آن برای بسیاری از خریداران اهمیت بسیار زیادی دارد و آن ها همواره تلاش می کنند تا بهترین و مرغوب ترین ایزوگام را با مناسب ترین قیمت در بازار تهیه کنند.

ایزوگام بیست بیست در مناطق مختلف تهران، در نمایندگی های مختلف شرکت ایزوگام ممتاز برابر با قیمت درب کارخانه عرضه می گردد. خوشبختانه این مجموعه ی معتبر به واسطه ی تجربه ی بالایی که دارد، توانسته است با همکاری کارخانه ی تولید کننده ی این محصول و از میان برداشتن واسطه ها و همچنین حذف تمامی هزینه های اضافی از جمله حذف هزینه ی حمل و نقل محصولات برای مشتریان، این محصول را با مناسب ترین قیمت در تمامی مناطق تهران به فروش برساند.

قیمت نصب ایزوگام بیست بیست در کرج

در حالت کلی قیمت انواع مختلف ایزوگام از جمله ایزوگام های برند محبوب بیست بیست در کرج، با توجه به قیمت آن نوع ایزوگام در تهران برآورد می گردد و در محاسبه ی این قیمت، مسائلی مانند فاصله از تهران و یا دوری و نزدیکی به کارخانه ی تولید آن ایزوگام نیز به دلیل وجود فاکتور مهمی مانند هزینه ی حمل و نقل، در نظر گرفته می شود. از طرف دیگر قیمت ایزوگام نیز از جمله فاکتورهایی است که توجه زیادی به آن می شود و تأثیر مستقیمی نیز بر روی میزان خرید و فروش آن دارد؛

 بنابراین مجموعه ی ایزوگام ممتاز نیز در نمایندگی های مختلف خود در تمامی مناطق کرج از جمله: عظیمیه، مهر شهر، جهانشهر، گوهردشت، فردیس، حصارک، شاهین ویلا و … انواع مختلف این ایزوگام را به صورت مستقیم از درب کارخانه و با مناسب ترین قیمت عرضه می نماید و قیمت ایزوگام ۲۰۲۰ در مناطق مختلف کرج را برای مشتریان خود برابر با قیمت این محصول در تهران و به قیمت درب کارخانه در نظر می گیرد و به این ترتیب با در پیش گرفتن این سیاست کاری فوق العاده، در مقایسه با تأمین کنندگان دیگر این ایزوگام و شرکت های رقیب، توانسته است موجب جلب رضایت حداکثری مصرف کنندگان گشته و در نهایت بخش قابل توجهی از بازار را نیز به دست بگیرد.

آیا قیمت ایزوگام بیست بیست در نمایندگی ایزوگام ممتاز شامل تخفیف می شود؟

بله، نمایندگی های مختلف این مجموعه در تمامی مناطق تهران و کرج، انواع مختلف ایزوگام بیست بیست را با شرایط فروش ویژه و استثنایی به مشتریان خود عرضه می کنند. شما متقاضیان محترم نیز می توانید جهت اطلاع از قیمت روز و همچنین میزان تخفیف انواع مختلف این ایزوگام، به سایت این شرکت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

ثبت سفارش و خرید ایزوگام ۲۰۲۰ در نمایندگی های تهران و کرج به چه صورت است؟

شما عزیزان ساکن در مناطق مختلف تهران و کرج، می توانید جهت خرید محصولات مختلف این برند محبوب، به صورت حضوری به نمایندگی های مختلف ایزوگام ممتاز مراجعه فرمایید و یا اینکه با مراجعه به سایت این شرکت و یا تماس تلفنی اقدام به ثبت سفارش و استفاده از خدمات فروش غیر حضوری این شرکت نمایید.

هزینه حمل ایزوگام بیست بیست در شرکت ایزوگام ممتاز چقدر است؟

مجموعه ی ایزوگام ممتاز جهت جلب رضایت مشتریان خود، برای تمامی خریدهای حضوری و همچنین خریدهای اینترنتی خود، خدمات حمل رایگان به تمامی نقاط تهران و کرج را ارائه می کند و محصولات مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن، به صورت رایگان در محل مورد نظر به مشتریان تحویل می دهند.

خدمات پس از فروش ایزوگام بیست بیست در نمایندگی های ایزوگام ممتاز کدامند؟

این برند از ایزوگام در مراکز مختلف شرکت ایزوگام ممتاز در تهران و کرج همراه با خدمات پس از فروش بی نظیری از قبیل بیمه نامه ی معتبر و ضمانت نامه ی ۱۰ ساله عرضه می گردد و در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی، مشتریان عزیز می توانند به صورت رایگان از خدمات پس از فروش فوق العاده ی این مجموعه بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *