ایزوگام در گلشهر

اگر شما از ساکنین منطقه گلشهر در کرج باشید، در زمینه ی ایزوگام بی تردید نام مجموعه ی ایزوگام ممتاز را شنیده اید، چرا که این شرکت  بیش‌ از یک دهه است که به واسطه ی دارا بودن نمایندگی های فعال ایزوگام در گلشهر بهترین و با کیفیت‌ ترین خدمات ایزولاسیون از جمله قیرگونی، آسفالت کاری و همچنین فروش، پخش، نصب و تعمیر ایزوگام را به ساکنین محترم منطقه گلشهر در کرج با مناسب‌ ترین قیمت ارائه می‌ دهد.

معمولا همه ی افرادی که جهت ایزولاسیون سطوح مختلف در ساختمان‌ های خود اقدام می‌ کنند، همواره دچار این نگرانی هستند که آیا ایزوگامی که برای عایق‌ کاری ساختمان خود انتخاب کرده‌ اند، دوام و ماندگاری مفید و مطلوب را خواهد داشت یا خیر؟ و یا اینکه آیا این ایزوگام از لحاظ کیفیت و کارایی مطابق با قواعد و استاندارد های لازم می باشد و خصوصیت های یک ایزوگام کارآمد را دارد یا نه؟

برای پاسخ به این پرسش ها باید گفت که متأسفانه در دنیای امروزی با توجه به تعداد زیاد کارخانه های تولیدی ایزوگام در کشور، بدیهی است که ایزوگام‌ های بی کیفیت و غیر استاندارد نیز به فراوانی در کشور یافت خواهند شد. بنایراین به منظور پی بردن به کیفیت یک ایزوگام مرغوب در زمان خرید، باید آشنایی کاملی از مشخصات و مزیت های یک ایزوگام مرغوب و استاندارد داشت. ولی یک روش بهتر و مطمئن تر این است، که ایزوگام مصرفی جهت عایق کاری سطوح مختلف ساختمان را با اطمینان خاطر از شرکت های معتبر و شناخته شده ای نظیر شرکت ایزوگام ممتاز تهیه کنید.

ایزوگام در گلشهر

نمایندگی فروش ایزوگام در گلشهر کرج

امروزه با توجه به کاربرد وسیع ایزوگام به عنوان یک عایق پیش ساخته و رقابتی که در بازار های داخلی ایزوگام وجود دارد، این عایق در نمایندگی ها و مراکز متعددی به فروش می رسد ولی متأسفانه به دلیل تبلیغات نادرست و نا معتبری که پیرامون این محصول کارآمد وجود دارد، اغلب خریداران در زمان خرید آن برای ساختمان خود دچار دغدغه و نگرانی های زیادی می باشند. از جمله نگرانی های مصرف کنندگان می توان به وجود ایزوگام هایی که در ساخت آن ها از پودر های معدنی به جای قیر پالایشگاهی استفاده شده است، اشاره کرد.

ولی حقیقت این است که ایزوگام های مذکور از نظر کیفیت به هیچ وجه قابل مقایسه با ایزوگام های استاندارد و برند های معتبر موجود در بازار نمی باشند. بدین ترتیب در بیشتر مواقع به دلیل عدم آگاهی خریداران در این زمینه، این امکان برای سود جویان فراهم می شود تا با فروش انواع ایزوگام های بی کیفیت به قیمت های بالا، سبب سر در گمی خریداران عایق های رطوبتی در بازار شوند.

شرکت ایزوگام ممتاز که با دارا بودن بالاترین میزان رضایتمندی در بین مصرف کنندگان این عایق رطوبتی، به عنوان پرفروش ترین نمایندگی ایزوگام در کرج شناخته شده است، همواره آماده ی خدمت رسانی به ساکنان محترم این منطقه در کرج بوده است. این مرکز علاوه بر فروش انواع ایزوگام اصل و استاندارد به قیمت درب کارخانه و به صورت تضمینی، ارائه دهنده دیگر خدمات عایق کاری از جمله نصب حرفه ای ایزوگام در این منطقه نیز می باشد.

خدمات شرکت ایزوگام ممتاز در منطقه ی گلشهر

از جمله خدمات شرکت ایزوگام ممتاز در منطقه ی گلشهر که به صورت کاملا تخصصی و فنی ارائه می شوند، عبارتند از:

پخش و فروش انواع برندهای برتر ایزوگام به صورت اصل و تضمینی

  •  نصب و راه اندازی ایزوگام در تمامی سطوح ساختمان و در محل مورد نظر مشتری به صورت کاملا استاندارد و تخصصی با اجرت نصب مناسب

 

  •  اجرای آسفالت کاری و قیرگونی توسط تیم آسفالتکار مجرب در انواع سطوح

 

  • تعمیرات ایزوگام از جمله ترمیم و لکه گیری و جداسازی لایه های آسیب دیده و ترمیم آن ها

 

  • اجرای مجدد ایزوگام و یا لکه گیری ایزوگام در صورت لزوم

 

  • تعمیر آسفالت در قسمت خرابی ها از جمله ترمیم و لکه گیری آن

 

  •  زیرسازی و شیب بندی پیش از اجرای انواع عایق کاری نظیر ایزوگام، قیرگونی و یا آسفالت کاری

 

  •  تسطیح، شیب بندی و زیر سازی سطوح مورد نظر پیش از اجرای آسفالت کاری

 

اهالی محترم منطقه ی گلشهر می توانند با مراجعه به هر یک از نمایندگی های مجاز این شرکت در کرج، به هر یک از خدمات مورد نظر خود در زمینه ی عایق کاری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دسترسی داشته باشند و علاوه بر این، این امکان برای آن ها فراهم شده است تا در صورت نیاز از خدمات پس از فروش بی نظیر این مجموعه  استفاده نمایند.

نصب و راه اندازی ایزوگام در منطقه گلشهر

شرکت ایزوگام ممتاز نصب و راه اندازی ایزوگام در منطقه گلشهر را با بهترین کیفیت نصب ایزوگام در کرج توسط با تجربه ترین و متخصص ترین نیرو های ایزوگام کار اجرا می کند. شایان ذکر است که تمامی پروژه های نصب و راه اندازی ایزوگام در این مجموعه به صورت کاملا تضمینی اجرا می شود، تا مشتریان این شرکت بتوانند با خاطری آسوده از خدمات نصب و راه اندازی ایزوگام در این منطقه استفاده نمایند.

ایزوگام به عنوان یکی از بهترین انواع عایق های رطوبتی در عصر حاضر شناخته شده است که این قابلیت را دارد تا در سطوح مختلف مورد استفاده قرار گیرد. از جمله موارد استفاده از ایزوگام می توان به عایق کاری پشت بام و سقف منازل، عایق کاری پی و اطراف ستون ها در سازه های مختلف، عایق کاری حمام و سرویس های بهداشتی، عایق بندی استخر، کف آشپزخانه، تراس و دیگر اماکن که نیاز به عایق های رطوبتی دارند، اشاره کرد.

نصب ایزوگام همواره یک امر کاملا حرفه ای است که حتما باید توسط نصاب ایزوگام ماهر و متخصص انجام شود تا طول عمر مفید طولانی تری داشته و کیفیت و کارایی لازم را داشته باشد. شما اهالی محترم گلشهر کرج می توانید با مراجعه به هریک از نمایندگی های رسمی این مجموعه، از بهترین و با کیفیت ترین خدمات اجرای ایزوگام در این منطقه، متناسب با استاندارد های روز دنیا بهره مند شده و به جمع کثیر مشتریان رضایت مند این مرکز بپیوندید.

تعمیر ایزوگام در منطقه گلشهر به صورت کاملا تضمینی

تمامی عایق های رطوبتی از جمله ایزوگام، به مرور زمان دچار صدمه و آسیب شده و به دلایل گوناگون خراب و یا فرسوده می شوند. به طور معمول عمر مفید ایزوگام های با کیفیت و استاندارد که به صورت صحیح و اصولی نصب شده باشند، در حدود ۱۵ سال می باشد. ولی احتمال دارد که عوامل مختلفی موجب صدمه به ایزوگام شده و در نتیجه عایق مورد نظر پیش از موعد مقرر دچار آسیب شود. از جمله ی این عوامل مخرب می توان به تابش مستقیم نور خورشید، برخورد اشیاء نوک تیز با سطح ایزوگام مورد نظر همانند پایه ی کولر، قرار دادن اجسام سنگین بر روی سطح عایق، نصب ایزوگام نا مرغوب و غیره اشاره کرد.

بنابراین در این مواقع به علت آسیب دیدن ایزوگام و نفوذ رطوبت به سطوح گوناگون، لازم است که عایق مورد نظر را بررسی کرده تا در صورت لزوم ترمیم، لکه گیری و یا تعویض شود. شرکت ایزوگام ممتاز با کمک کارشناسان مجربی که دارد به بهترین شکل ممکن، کار تعمیر ایزوگام رابرای شما انجام می دهد. توجه داشته باشید که تعمیر ایزوگام در منطقه گلشهر به صورت کاملا تضمینی توسط این مرکز انجام می گیرد، چرا که به علت حساسیت بسیار بالایی که دارد، یک کار کاملا تخصصی بوده و توسط یک تیم کاملا حرفه ای و کاربلد انجام می گیرد.

هزینه ی ایزوگام در گلشهر کرج

از جمله مهم ترین عوامل موثر بر هزینه ی ایزوگام در گلشهر کرج، نوع ایزوگام مصرفی برای عایق کاری سطح مورد نظر می باشد، و همچنین با توجه به نوع ایزوگام استفاده شده که از نوع فویل دار و با روکش آلومینیومی و یا بدون فویل، طرح دار، ایزوگام مایع، ایزوگام سنگریزه ای و … باشد، دارای قیمت های متفاوتی است. علاوه بر این در تمامی موارد ذکر شده، تعداد لایه های ایزوگام مصرفی از لحاظ این که از نوع ایزوگام دولایه باشد و یا تک لایه نیز بر روی قیمت ایزوگام تاثیر گذار می باشد.

صرف نظر از نوع ایزوگام مصرفی جهت عایق کاری، مسافت و فاصله پروژه از کارخانه ی تولید کننده ی ایزوگام نیز در قیمت ایزوگام اثر می گذارد و به طور طبیعی هر چه فاصله ی منطقه ی مورد نظر از کارخانه بیشتر باشد، در نتیجه قیمت تمام شده ی ایزوگام نیز بالاتر خواهد شد. اما شما ساکنین محترم منطقه گلشهر می توانید با مراجعه به هر یک از نمایندگی های شرکت ایزوگام ممتاز، بهترین برندهای ایزوگام را به قیمت درب کارخانه خریداری نمایید. شما با مراجعه به این نمایندگی علاوه بر استفاده از سایر خدمات ایزوگام که به بهترین شکل ممکن در این مرکز ارائه می گردد، از خدمات پس از فروش بی نظیر نیز بهره مند خواهید شد.

پیمانکار رسمی خدمات آسفالت کاری در گلشهر

شرکت ایزوگام ممتاز به عنوان پیمانکار رسمی خدمات آسفالت کاری در در گلشهر تمامی خدمات آسفالت کاری در این منطقه را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. عملیات آسفالت کاری در این شرکت، به صورت مکانیزه توسط مجهز ترین ماشین آلات زیرسازی و پخش و اجرای آسفالت انجام می گیرد و علاوه بر این در محل هایی که امکان حضور ماشین آلات سنگین وجود ندارد، این عملیات اجرایی به صورت دستی توسط تیم آسفالت کار ماهر با رعایت تمامی قواعد و استاندارد های لازم انجام می گیرد.

لازم به ذکر است که در تمامی پروژه های آسفالت کاری، عملیات زیرسازی، تسطیح و شیب بندی مناسب نیز در محل آسفالت کاری، پیش از اجرای عملیات آسفالت، توسط اکیپ آسفالت کار مجرب این شرکت به بهترین شکل ممکن اجرا می شود. توجه داشته باشید که در مورد آسفالت کاری نیز همانند دیگر عایق های رطوبتی، علاوه بر اجرایی بی نظیر که باید به بهترین شکل ممکن و با استفاده از روش های متناسب اجرا شود، لازم است که از مصالح استاندارد و با کیفیت برای انجام پروژه های آسفالت کاری استفاده شود. 

مجموعه موفق ایزوگام ممتاز در نمایندگی های معتبر خود در منطقه گلشهر، جهت رضایت کامل مشتریان خود، علاوه بر عرضه ی بهترین خدمات اجرای آسفالت کاری توسط آسفالت کار های مجرب و با سابقه، از برترین و مرغوب ترین متریال و مواد اولیه درجه یک موجود در کشور نیز استفاده می کنند.

قیرگونی در گلشهر کرج توسط تیم قیرکار ماهر

شرکت ایزوگام ممتاز از جمله شرکت های ارائه دهنده ی تمامی خدمات قیرگونی در گلشهر کرج توسط تیم قیرکار مجرب می باشد، که در این راستا انواع خدمات قیرگونی را با بهترین کیفیت و کارایی و همچنین با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه قیر و گونی مانند قیر خام پالایشگاهی و گونی چتایی بنگلادش موجود در بازار اجرا می کند. انواع مختلف خدمات قیرگونی که در این مجموعه می توان به آن اشاره نمود عبارتند از: قیر گونی سطوح گوناگون از جمله پشت بام، سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه و همچنین نشتی یابی و تعمیر قیر گونی قدیمی در سطوح مختلف.

شما ساکنین این منطقه از کرج نیز می توانید با کیفیت ترین خدمات قیرگونی را با مناسب ترین قیمت قیر در سال ۱۴۰۱ از همکاران ما دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *