ایزوگام زرفام شرق دلیجان

ایزوگام زرفام شرق دلیجان از جمله عای های رطوبتی محبوب و پرطرفدار موجود در بازار ایزوگام کشور است که به علت استفاده از مواد اولیه ی درجه یک و مرغوب در تولید آن و برخورداری از کیفیت بسیار بالا، مورد تایید متخصصان و کارشناسان با تجربه ی این صنعت است. این عایق با توجه به کارایی بسیار بالایی که برای مصرف کنندگان داشته است، موفق به کسب درصد بالای رضایت آنان شده است. 

ایزوگام زرفام شرق پس از تولید در کارخانه و انجام انواع آزمایش های کیفی مورد نیاز، به صورت مستقیم به نمایندگی های ایزوگام ممتاز در سراسر تهران و کرج ارسال می گردد. از این رو این شرکت نیز با توجه به میزان بالای تقاضای مشتریان، اقدام به پخش و فروش ویژه ی این محصول فوق العاده، در تمامی شعب خود نموده است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این عایق، با شماره تلفن های درج شده در سایت شرکت تماس بگیرید.

ایزوگام زرفام شرق دلیجان

مشخصات و ویژگی های ایزوگام زرفام شرق دلیجان

ایزوگام زرفام شرق دلیجان به دلیل استفاده از بهترین نوع قیر و الیاف مصنوعی و همچنین استفاده از انواع روش های مدرن و تجهیزات پیشرفته در مراحل تولید آن، دارای مشخصات و مزایای منحصر به فردی در مقایسه با برندهای دیگر است که در این قسمت به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

 

  • این ایزوگام به صورت رول هایی به طول ۱۰ متر و عرض ۱ متر بسته بندی می شود. هر رول دارای وزن ۴۲ کیلوگرم و ضخامت ایزوگام آن، ۳/۲ میلی متر است.
  • ایزوگام زرفام شرق دارای نشان ملی استاندارد و نشان ایزو ۹۰۰۱ و همچنین دارای ۱۰ سال ضمانت کارخانه و ۷ سال بیمه ی دانا می باشد.
  • این محصول که به صورت تک لایه اسپان باند و دو لایه تیشو و پلی استر تولید می گردد، تا ۱۴kg در برابر پارگی و ۴۷kg/5cm در نقطه ماکزیمم مقاومت کششی دارد.
  • ایزوگام زرفام شرق دلیجان تا دمای ۱۲۰ درجه ی سانتی گراد در برابر گرما و تا دمای منفی ۲۰ درجه ی سانتی گراد در برابر سرما مقاوم می باشد.
  • نوع روکش دار این عایق که دارای روکشی از فویل آلومینیومی می باشد، تا حدود ۸۰ درصد از نور و گرمای خورشید را منعکس می کند.
  • این ایزوگام به میزان حدود ۳/۷ کیلوگرم در هر متر مربع، نسبت به عایق های دیگر سبک تر می باشد.
  • ایزوگام زرفام شرق به دلیل بهره مندی از لایه ی پلی استر سوزنی، در برابر فشار و ضربه دارای قابلیت انعطاف می باشد.
  • این عایق قابلیت استفاده بر روی انواع سطوح از جمله آسفالت، قیرگونی، موزاییک و سیمان را دارد.

نصب تضمینی ایزوگام زرفام شرق دلیجان

پس از خرید ایزوگام زرفام شرق دلیجان، مهم ترین مسئله ای که باید مورد توجه قرار گیرد، چگونگی نصب آن است. شرکت محبوب ایزوگام ممتاز نیز مانند بسیاری از مراکز عایق کاری دیگر، علاوه بر فروش انواع ایزوگام، عرضه ی کننده ی خدمات نصب و لکه گیری ایزوگام در تهران و کرج می باشد. اغلب افراد عمدتا بر این باورند که تنها با خرید یک ایزوگام مرغوب و با کیفیت، مشکل عایق کاری ساختمان آن ها حل خواهد شد، اما در حقیقت، کیفیت ایزوگام به تنهایی تضمین کننده ی کیفیت و کارایی عایق کاری نخواهد بود و در واقع یک مسئله ی مهم و تأثیرگذار دیگر، نحوه ی اجرای ایزوگام است. 

به طوری که شما با داشتن برندهای درجه یک ایزوگام نیز، در صورتی که نصب آن به صورت نادرست و غیر اصولی انجام شود، موجب ناکارآمدی محصول خریداری شده خواهد شد. شرکت ایزوگام ممتاز در تمام نمایندگی های خود در مناطق مختلف تهران و کرج، عملیات نصب و راه اندازی ایزوگام زرفام شرق را با بهترین کیفیت به صورت کاملا تضمینی برای مشتریان انجام می دهد. شما عزیزان می توانید جهت انجام هماهنگی های لازم و ثبت سفارش، با کارشناسان واحد فروش این نمایندگی ها تماس حاصل فرمایید.

خدمات ایزوگام زرفام شرق دلیجان در تهران و کرج

ایزوگام زرفام شرق دلیجان از جمله عایق های رطوبتی بسیار پر کاربرد در صنعت ساختمان است که با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد، محبوبیت بسیار بالایی در میان مصرف کنندگان، دارد. از این رو شرکت عایق کاری ایزوگام ممتاز، علاوه بر فروش و عرضه ی انواع محصولات این برند، انواع خدمات نصب و اجرا و همچنین ترمیم تخصصی این ایزوگام را نیز به صورت تضمین شده و با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان ارائه می کند. 

مصرف کنندگان محترم در صورت تهیه ی ایزوگام زرفام شرق از نمایندگی های ایزوگام ممتاز، می توانند از خدمات پس از فروش بی نظیر این مرکز نیز به صورت رایگان بهره مند شده و تمامی این محصولات را نیز همراه با گارانتی ۱۰ ساله و بیمه نامه ی معتبر ۷ ساله دریافت نمایند. مصرف کنندگان گرامی برای کسب اطلاع از قیمت های روز انواع ایزوگام زرفام شرق و میزان تخفیف آن ها می توانند به آدرس نمایندگی های این شرکت در تهران و کرج مراجعه کرده و یا با کارشناسان واحد فروش این نمایندگی ها تماس بگیرند.

قیمت ایزوگام زرفام شرق دلیجان

معمولا کلیه ی مراکز و شرکت های عایق کاری، همواره در تلاش هستند تا محصولات خود را با قیمتی مناسب در بازار به فروش برسانند و به این ترتیب گام بزرگی در راستای کسب رضایت مشتریان و به دست گرفتن بخش بزرگی از بازار هدف بردارند. ایزوگام زرفام شرق دلیجان نیز از جمله تولیدات بسیار کارآمد در صنعت ایزولاسیون است که به علت تقاضای بسیار زیادی که در بازار دارد، قیمت ایزوگام و هزینه ی اجرای عایق کاری آن برای بسیاری از خریداران مهم می باشد و از این رو تلاش می کنند تا با تهیه ی این عایق با قیمتی مناسب، یک عایق کاری کارآمد و مقرون به صرفه داشته باشند. 

از این رو شرکت ایزوگام ممتاز در تمام نمایندگی های ایزوگام در کرج و تهران، ایزوگام زرفام شرق دلیجان را با قیمت کارخانه و همراه با ضمانت نامه و خدمات پس از فروش عرضه می نماید. همچنین انواع خدمات تعمیر ایزوگام در کرج و تهران نیز به شما ارائه خواهد شد. شما همشهریان عزیز ساکن در پایتخت و استان البرز نیز این امکان را دارید تا بهترین ایزوگام موجود در بازار را در این مرکز با قیمتی مقرون به صرفه تهیه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت شرکت تماس بگیرید.

آیا ایزوگام زرفام شرق دلیجان ارسال رایگان به درب منزل دارد؟

بله. مجموعه ی ایزوگام ممتاز این محصول را به صورت رایگان، در کوتاه ترین زمان، به محل مورد نظر مشتریان ارسال می نماید.

دلیل قیمت پایین تر ایزوگام زرفام شرق دلیجان در نمایندگی ایزوگام ممتاز چیست؟

این مجموعه به دلیل تجربه ی بسیار بالایی که در زمینه ی ایزوگام کاری دارد، توانسته است با حذف واسطه ها و هزینه های اضافی، این عایق را به صورت مستقیم و به قیمت درب کارخانه در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار دهد.

هزینه ی ترمیم ایزوگام زرفام شرق دلیجان چقدر است؟

شرکت ایزوگام ممتاز پس از بازدید از محل پروژه، هزینه ی تعمیر ایزوگام زرفام شرق را با توجه به وسعت و عمق خرابی ها، وضعیت زیرسازی محل، مقدار ایزوگام مورد نیاز و اجرت ایزوگام کاران مجرب این منطقه به صورت دقیق برآورد نموده و به کارفرما اعلام می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *