اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی با قیمت مناسب

قیرگونی سرویس بهداشتی یکی از بهترین عایق ها جهت ایزولاسیون سرویس بهداشتی حمام و توالت است. یک قیروگونی دو لایه و یا سه لایه این قابلیت را دارد تا حتی الامکان به مدت ۱۰ الی ۱۵ سال خیال شما را از جهت عایق رطوبتی این گونه اماکن مرطوب راحت نماید. ایزوگام ممتاز از جمله شرکت های شناخته شده در این زمینه یعنی قیرگونی سرویس بهداشتی می باشد.

یکپارچگی، انسجام و قطر زیاد قیرگونی سبب شده تا در حد بسیار زیادی حتی در صورت نشست ساختمان هم آسیبی به عایق سرویس بهداشتی شما وارد نشود. البته توجه داشته باشید که در زمان لوله کشی، نصب لوازم بهداشتی، کف سازی و کاشی کاری باید از برآمدگی لبه ها و خطر های احتمالی به عایق ممانعت شود. لازم به ذکر است که در صورت بروز نشتی سرویس بهداشتی به طبقات زیرین باید ابتدا توسط تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یابی انجام شده و پس از آن اقدام به تخریب و عایق کاری مجدد نمایید. شما می توانید تمامی خدمات قیرگونی سرویس بهداشتی ساختمان خود را به شرکت ایزوگام ممتاز محول نمایید.

قیرگونی سرویس بهداشتی

نمایندگی رسمی قیرگونی سرویس بهداشتی

ایزوگام ممتاز به عنوان یک نمایندگی رسمی و مجاز قیرگونی سرویس بهداشتی انواع خدمات مربوط به این عایق را با بهترین کیفیت انجام می دهد. کارایی مهم قیرگونی سرویس بهداشتی به این علت است که در این فضا ها همواره از آب به صورت مکرر استفاده می شود و مرطوب می باشند. در نتیجه توجه ویژه به نوع عایق کاری این قسمت های ساختمان، دارای اهمیت بسیار زیادی است، زیرا همان طوری که می دانید، بخش هایی همانند سرویس بهداشتی، به علت رطوبتی که دارند، مستعد نفوذ نم بوده و بی توجهی به این نکته می تواند منجر به وقوع آسیب ها و مخارج زیادی برای ساختمان شما شود؛

در نتیجه به طور حتم باید توسط یک عایق با دوام و مستحکم اقدامات لازم برای آب‌ بندی ساختمان را اجرا نمود؛ که به طور اغلب یکی از این عایق های مقاوم در برابر رطوبت، قیرگونی سرویس بهداشتی می باشد. در اصل قیروگونی کف سرویس بهداشتی به این معنا است که شما با استفاده از یک گونی بین دو لایه قیر که یقینا گونی نقش بسیار مهمی در انسجام نهایی کار دارد، مکان مربوطه را عایق کاری می کنید. شما می توانید جهت انجام قیرگونی سرویس بهداشتی خود با مجموعه ی حرفه ای ما در این حیطه مشورت نموده و این کار را با اطمینان کامل به نصاب کاران مجرب ما در این مرکز بسپارید.

طریقه ی اجرای قیروگونی سرویس بهداشتی

طریقه ی اجرای قیروگونی سرویس بهداشتی به این شکل می باشد که ابتدا شما باید بعد از انجام کلیه کار های برقی و تأسیساتی ساختمان خود نظیر:

  • سیمان و ماله کشی
  • تنظیم شیب بندی کف سرویس بهداشتی
  • درست کردن جای کاسه توالت
  • تراز نمودن گوشه‌ های مختلف در حمام و توالت
  • برش دادن لوله فاضلاب با استفاده از سنگ فرز؛ البته دقت کنید که نیازی به برش لوله فاضلاب ۱۲ سانتیمتری دستشویی فرنگی نمی باشد.

به سراغ قیرگونی عایق کاری این مکان ها بروید. همچنین بهتر است که قبل از اینکه شروع به قیرگونی کف سرویس بهداشتی نمایید، سیفون آن را از آب پر کرده تا در صورت ریخته شدن قیر، مشکلی پیش نیاید. علاوه بر این لازم است تا قسمت‌ های داخلی سیفون را نیز به طور کاملا تخصصی و مناسب با قیر شل عایق‌ کاری نمایید. دلیل استفاده از قیر شل جهت آب‌ بندی این مکان، چسبندگی بسیار بالای قیر می باشد.

قیرگونی نمودن بدنه ی سرویس بهداشتی تا ارتفاعی در حدود ۵۰ تا ۶۰ سانتی متر را باید در نظر داشت که در ادامه به بررسی کامل آن برای شما خواهیم پرداخت. این گام نیز در جلوگیری از ورود نم و نشتی به داخل بدنه ی سرویس بهداشتی شما مؤثر خواهد بود. برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به گوشه های کف مکان مربوطه بهتر است که پیش از آغاز قیرگونی برای کف سرویس، بخش های گوشه و کناره را به وسیله ی سیمان، ماهیچه بندی کرد. توجه داشته باشیو مقصود از ماهیچه بندی، به کارگیری سیمان جهت از بین بردن تیزی و حالت قائمه ی گوشه ها می باشد. تعیین و تنظیم شیب کف سرویس بهداشتی قبل از اقدام برای قیرگونی سرویس بهداشتی، امری بسیار ضروری است.

هزینه قیرگونی سرویس بهداشتی

هزینه ی لازم برای اجرای عایق قیرگونی جهت سرویس بهداشتی توسط تیم کاری متخصص ایزوگام ممتاز به این شکل می باشد که در صورت انجام کنده کاری، سیمان کاری، حمل و نقل نخاله به بیرون از ساختمان، نصب عایق قیرگونی و … با استفاده از پرسنل این مجموعه موفق انجام گرفته باشد، کلیه ی این امور در برآورد هزینه های صورت گرفته برآورد می شوند. همگی این محاسبات نیز بر اساس توافق طرفین صورت می پذیرد؛

البته در ساختمان های نوساز و در دست ساخت، اگر فقط اجرای قیروگونی سرویس ها به نصاب قیرکار این شرکت سپرده شده باشد، هزینه ها به شکل متراژ سطح مورد نظر محاسبه می شوند. با این حال توجه به این نکته ضروری است که در ساختمان های در حال بازسازی به دلیل متراژ کم، قیمت قیرگونی سرویس بهداشتی نیز بر اساس توافق انجام می گیرد.

ارتفاع عایق کاری روی دیوار های سرویس بهداشتی

در ایزولاسیون سازه ها از طریق عایق قیروگونی به طور اغلب ارتفاع دیواره های آشپزخانه را چیزی در حدود ۲۰ سانتی متر و مکان هایی نظیر حمام و توالت را نیز حداقل ۵۰ سانتی متر در نظر خواهند گرفت، زیرا قرار گیری ارتفاع بیشتر عایق این اماکن به علت وجود رطوبت بسیار زیاد در این مکان ها و همچنین پاشش زیاد آب می‌ باشد.

برخی مواقع در بعضی از ساختمان ها ما بین حمام و کمد دیواری، رختکن و … دیوار هایی مشترک وجود داشته در نتیجه بهتر است ارتفاع قیرگونی را تا زیر سقف اجرا کرد، زیرا امکان عبور رطوبت و نشتی از دیوار ها زیاد بوده و عدم این کار سبب ایجاد خسارت های جبران ناپذیری خواهد شد.

دلایل اجرای قیرگونی در سرویس بهداشتی

دلایل اجرای قیرگونی در سرویس بهداشتی زیاد بوده از جمله: جلوگیری از ایجاد قارچ و کپک در این مکان ها، نشتی و رطوبا بالای حمام و توالت، عایق حرارتی بسیار با دوام و مقاوم و …

افزایش ارزش ملکی به ویژه در ساختمان‌ های نو ساز به عایق کاری تمامی سطوح آن مخصوصا سرویس بهداشتی بستگی دارد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره با کارشناسان مجموعه ی موفق ایزوگام ممتاز تماس حاصل فرمایید.

قیرگونی سرویس بهداشتی بهتر است یا ایزوگام؟

یکی از جمله سوالات تکراری اغلب مشتریان این است که قیرگونی سرویس بهداشتی بهتر است یا ایزوگام؟ پیشنهاد شرکت ایزوگام ممتاز برای پاسخ دادن به این سوال انتخاب و نصب قیرگونی سرویس بهداشتی خواهد بود، چون که شما با مقایسه این دو نوع عایق و همچنین بررسی مزایا و معایب آن ها می توانید به پاسخ، سوال خود پی ببرید.

از جمله مزیت های قیرگونی سرویس بهداشتی مواردی به شرح زیر می باشند:

  • یک عایق مناسب جهت جلوگیری از نم و رطوبت
  • مناسب برای عایق بندی فضا های کوچک و یا حتی درز و شکاف های زیاد در مکان هایی همچون حمام، توالت
  • ضخامت بیشتر و با دوام آن نسبت به ایزوگام

بر این اساس تمام نکات و مزیت های گفته شده به طور قطع می توان گفت که شما با خیالی آسوده می توانید جهت عایق سرویس بهداشتی خود قیروگونی را انتخاب کرده و یا حتی با کارشناسان نمایندگی ایزوگام ممتاز تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

قیرگونی سرویس بهداشتی در تهران

ایزولاسیون سرویس های بهداشتی از جمله موضوعات بسیار حساس و حرفه ای در این حوزه می باشد، که شرکت ها، افراد و مراکز زیادی در این زمینه فعالیت دارند ولی شما باید توجه داشته باشید که به یک نمایندگی مجاز و رسمی مراجعه کرده چرا که خیلی از آن ها تخصص لازم را برای این کار ندارند. نمایندگی ایزوگام ممتاز یکی از کمپانی های متخصص و کاربلد قیرگونی سرویس بهداشتی در تهران و کلیه مناطق زیر مجموعه آن است که شما برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره های قرار گرفته در سایت شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

حمام و توالت از جمله مکان های بسیار مرطوب ساختمان محسوب می شوند، که از این رو باید از عایقی مناسب جهت عایق سازی این بخش ها و اجرایی تخصصی و مناسب استفاده کرد؛ بهترین انتخاب برای این محیط ها به طور یقین قیرگونی می باشد.

قیروگونی سرویس بهداشتی در تمام مناطق کرج

برای اجرای عایق کاری قیروگونی باید همه ی افرادی که در این حیطه فعالیت دارند، جهت اجرای عملیات قیرگونی سرویس های بهداشتی باید حرفه و تجربه ی کافی در این زمینه داشته باشند تا بتوانند با ‌تضمین کامل کار خود برای مشتریان عزیز رضایت آن ها را برای اثبات شرکت خود جلب نمایند.

ایزوگام ممتاز یکی از نمایندگی های مجاز، رسمی و معتبر جهت قیرگونی سرویس بهداشتی در تمام مناطق کرج می باشد که دارای یک پرسنل کاری، حرفه ای برای اجرای این عایق و خدمات پس از فروش نظیر بیمه نامه و ضمانت نامه چندین ساله می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاع از خدمات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *