نصب ایزوگام در هوای بارانی

ایزوگام در هوای بارانی باید با رعایت اصول و قوعد بسیار ویژه‌ ای همراه باشد، چرا که اگر سطح مورد نظر خیس و مرطوب باشد، موجب می شود که ایزوگام به خوبی به سطح نچسبیده و در نتیجه در بین لایه های ایزوگام شکاف ایجاد گردد و در به مرور موجب نشتی و نفوذ رطوبت به سطح مورد نظر گردد. از طرف دیگر در صورت مرطوب بودن سطح مورد نظر در هنگام نصب ایزوگام، رطوبت باقی مانده در سطح، با بالا رفتن دما تبخیر شده و با نفوذ هوا به زیر ایزوگام، ایزوگام مورد نظر تبله کرده و به مرور زمان چسبندگی خود را از دست داده و از سطح جدا می شود.

علاوه بر ایت در هوای بارانی سطح مورد نظر نیز به دلیل خیس بودن، لغزنده تر بوده و عملیات نصب ایزوگام بر روی آن نیز با ریسک بیشتری همراه است. بنابراین جهت ایزوگام در هوای بارانی به صورت ویژه سفارش می شود که حتما از حرفه ای ترین و متخصص ترین تیم نصاب ایزوگام استفاده گردد. شما عزیزان به منظور بهره مندی از با کیفیت ترین خدمات نصب ایزوگام توسط ماهر ترین ایزوگام کاران تهران و کرج می توانید به مجموعه ایزوگام ممتاز مراجعه کرده و یا به صورت غیر حضوری از انواع خدمات عایق کاری آنان با مناسب ترین قیمت بهره مند گردید.

نصب ایزوگام در هوای بارانی

نصب و اجرای ایزوگام پشت بام در هوای بارانی

نصب و اجرای ایزوگام پشت بام در هوای بارانی و به طور کلی می توان گفت که نصب ایزوگام در هوای سرد، در سطوح خارجی ساختمان، کار بسیار دشواری است که اجرای آن نیز در این شرایط با مشکلاتی همراه خواهد بودو بدیهی است که برای انجام این کار باید از حرفه ای ترین نصابان ایزوگام استفاده گردد. بر اساس این توضیحات، تا جایی که امکان دارد، باید تلاش کنید که قبل از شروع فصل بارندگی و رسیدن فصول سرد سال عایق کاری سطوح خارجی ساختمان انجام شود. 

اما در صورتی که به هر دلیلی اجباری به اجرای ایزوگام در هوای بارانی وجود داشت، حتما باید از یک تیم نصاب ایزوگام مجرب و متخصص که در سابقه ی خود، تجربه ی موفقی از نصب و اجرای انواع ایزوگام در شرایط بارندگی و شرایط جوی نامناسب داشته است، کمک بگیرید تا علاوه بر استفاده از مرغوب ترین نوع ایزوگام متناسب با سطح مورد نظر، یک زیرسازی با کیفیت در سطح مورد نظر انجام داده و ایزوگام مورد نظر را به بهترین شکل ممکن نصب نمایند. تیم ایزوگام کار حرفه ای ما در مجموعه ی ایزوگام ممتاز دارای سال ها تجربه ی کاری موفق در زمینه عایق کاری سطوح مختلف بوده و حتی در شرایط جوی و وضعیت آب و هوایی سخت و ناپایدار نیز، آماده ی ارائه ی انواع خدمات ایزوگام به شما ساکنین محترم مناطق مختلف تهران و کرج می باشند.

نصب ایزوگام در هوای بارانی توسط بهترین تیم ایزوگام کار

با توجه به توضیحات ارائه شده در قسمت های پیشین، ایزوگام کاری سطوح خارجی ساختمان، در حد امکان باید پیش از آغاز فصل سرما و بارندگی انجام شود، تا مشکل خاصی در زمینه ی نصب و راه اندازی ایزوگام در این سطوح به وجود نیاید. اما در صورتی که در فصل بارندگی نیاز به عایق کاری در سطوح خارجی ساختمان وجود داشته باشد، توصیه می شود این کار را به بهترین تیم ایزوگام کار که تجربه ی اجرای ایزوگام در هوای بارانی را دارد، بسپارید و در این شرایط حتما باید صبر کنید تا بارندگی به اتمام برسد و سطح مورد نظر کاملا خشک شود و پس از خشک شدن کامل سطح مورد نظر، اقدام به اجرای زیرسازی مناسب و عایق کاری نمایید؛ دلیل این امر نیز آن است که در صورتی که سطح مورد نظر و یا زیرسازی آن مرطوب باشد، پس از مدتی این رطوبت موجود در زیر لایه های ایزوگام، تبخیر شده و موجب می شود که ایزوگام تبله کند یا به اصطلاح باد کند و به این ترتیب موجب کاهش عمر مفید ایزوگام می شود.

ایزوگام کارهایی که در نمایندگی های ایزوگام ممتاز فعالیت دارند، به دلیل تجربه ی زیادی که دارند، جهت اجرای ایزوگام در هوای بارانی سعی می کنند تا در زمان بارش باران، ابتدا قسمتی از سطح مورد نظر را که دچار نشتی شده است، به طور کامل بپوشانند و از این محدوده مانع نفوذ رطوبت به داخل ساختمان شوند. در مرحله ی بعد، پس از اتمام بارندگی اقدام به تمیز کاری و همچنین خشک کردن سطح مورد نظر می کنند و در صورت نیاز بعد از اجرای یک زیرسازی با کیفیت، نسبت به نصب صحیح ایزوگام بر روی زیرسازی خسک شده، اقدام می نمایند.

نحوه نصب ایزوگام در هوای سرد

اگر شما متقاضیان عزیز نصب ایزوگام، قبل از شروع فصل های سرد سال موفق به نصب عایق کاری در پشت بام خود نشدید، در درجه اول توصیه می شود که هرچه سریع تر نسبت به نصب ایزوگام در پشت بام خود اقدام نمایید تا بتوانید قبل از وقوع اولین بارندگی کار نصب ایزوگام را به اتمام برسانید؛ چرا که از آمگایی که می دانید، نصب ایزوگام در هوای بارانی مشکلات خاص خود را به همراه دارد.

نکته ی مهمی که برای نصب ایزوگام در هوای سرد وجود دارد، این است که برای باز شدن ایزوگام و نرم شدن آن در هوای سرد، نیاز به حرارت بیشتری وجود دارد؛ چرا که به دلیل سرمای هوا، لایه های ایزوگام دچار انقباض شده و جمع می گردند، بنابراین حتما باید جهت رفع این مشکل،  از حرارت بیشتری استفاده شود. از طرف دیگر حتما باید علاوه بر کیفیت زیرسازی ایزوگام، به خشک بودن آن پیش از اجرای عایق کاری نیز توجه شود.

شما ساکنین محترم مناطق مختلف تهران و کرج در صورتی که تمایل دارید، برترین کیفیت اجرای ایزوگام کاری در هوای سرد را تجربه کنید، می توانید با مراجعه به آدرس نزدیک ترین نمایندگی های ایزوگام ممتاز در محل سکونت خود و یا تماس با شماره های این مجموعه که در سایت این شرکت ثبت شده اند، از برترین خدمات عایق کاری، توسط ماهرترین تیم ایزوگام کار تهران و کرج با هزینه ای کاملا مقرون به صرفه بهره مند شوید.

نصب ایزوگام در هوای بارانی و یا سرد، با چه شرایطی انجام می گیرد؟

توجه داشته باشید که در هوای بارانی و یا سرد حتما باید پس از بند آمدن باران، از خشک بودن سطح مورد نظر اطمینان حاصل شود و در شرایطی که سطح مورد نظر و همچنین لایه های مختلف زیرسازی در این سطح کاملا خشک شدند، می توان اقدام به اجرای ایزوگام کاری در این سطح نمود البته با توجه به سرمای هوا، حتما باید حرارت مشعل نسبت به شرایط عادی، بیشتر باشد.

حرفه ای ترین تیم نصاب ایزوگام در هوای بارانی و سرد کدام است؟

ایزوگام کاران مجرب و متخصص شرکت ایزوگام ممتاز که دارای تجربه های درخشان زیادی در زمینه ی نصب موفق ایزوگام در هوای بارانی و سرد می باشند؛ به عنوان حرفه ای ترین تیم نصاب ایزوگام در هوای بارانی در تهران و کرج شناخته شده اند که می توانند کار نصب و راه اندازی ایزوگام در سطوح مختلف و دشوار ترین شرایط را بهترین کیفیت و کارایی برای شما به انجام برسانند.

خدمات پس از فروش شرکت ایزوگام ممتاز برای نصب ایزوگام در هوای سرد، کدامند؟

این شرکت خوش سابقه به دلیل این که از کیفیت نصب ایزوگام حتی در هوای سرد و یا بارانی، توسط ایزوگام کارهای حرفه ای خود، اطمینان کامل دارد، برای تمامی خدمات عایق کاری که ارائه می کند، بیمه نامه ی معتبر و ضمانت نامه های چندین ساله ارائه می دهد تا مشتریان محترم این مجموعه که در مناطق مختلف تهران و کرج ساکن هستند، در آینده بتوانند در صورت نیاز، از خدمات پس از فروش رایگان این شرکت بهره مند شوند.

سایر خدمات مجموعه ایزوگام ممتاز، صرف نظر از نصب ایزوگام در هوای بارانی، کدامند؟

این شرکت معتبر، علاوه بر نصب ایزوگام در هوای بارانی، دارای خدمات گسترده ای در زمینه انواع خدمات عایق کاری از قبیل قیرگونی سطوح مختلف، آسفالت کاری در پروژه های بزرگ و کوچک و … دارای خدمات متنوعی است و علاوه بر این در زمینه تعمیر انواع عایق های ایزوگام و قیرو گونی و همچنین ترمیم رویه های آسفالتی نیز خدمات بی نظیری را به صورت کاملا تضمین شده به مشتریان خود ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *