نحوه نصب ایزوگام روی دیوار

به منظور نصب ایزوگام روی دیوار و چگونگی مراحل انجام آن باید از تکنیک ها و عملیات خاصی جهت این امر استفاده نمود، چون که یک سطح مورد نظر یک سطح عمودی است و باید حتما نصب آن به کمک تیم نصاب ایزوگام کار با سابقه و حرفه ای اجرا شود. با روی کار آمدن ایزوگام ها، این نوع عایق های محافظتی پیشرفته، استاندارد و مقاوم که در حقیقت برای استحکام سازی و دوام ساختمان ها و همچنین یک پوشش فوق العاده برای دیواره های بیرونی منازل و ساختمان ها به شمار می روند، یک روش بسیار خوب برای جایگزین قیرگونی در سالیان گذشته می باشد، که قاعدتا توسط افراد مجرب در مناسب ترین زمان ممکن بر روی دیوار ها اجرا می شوند.

شرکت ایزوگام ممتاز یکی از جمله نمایندگی های رسمی و مجازی است که این کار را توسط متخصص ترین اکیپ نصاب ایزوگام کاری که دارد، اجرا می کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این حیطه با کارشناسان همکار ما تماس حاصل فرمایید.

نصب ایزوگام روی دیوار

آموزش نکات مهم در زمان نصب ایزوگام روی دیوار 

چگونگی و نحوه ی اجرای ایزوگام روی دیوار همان طوری که در بالا نیز گفته شد، این امر باید توسط نیرو های نصاب ایزوگام کار فنی و کاربلد با توجه به ارتفاع دیوار انجام پذیرد، به این ترتیب که اگر دیوار شما بلند بوده و ارتفاع زیادی داشته باشد از داربست و یا اگر کوتاه بوده و دارای ارتفاع کمتری بود بدون داربست پروژه را انجام می دهند. البته توجه داشته باشید که این عملیات همواره به این صورت نبوده و می توان به جای افراد نصاب ایزوگام کار از دستگاه نصب ایزوگام روی دیوار نیز استفاده نمود.

  • یکی از نکات بسیار مهمی که در زمان اجرای ایزوگام روی دیوار باید رعایت کرد این است که اجرای این عایق حتماً باید در هوای خشک و نسبتاً گرمی انجام پذیرد، به این دلیل که در هوای سرد به علت رطوبتی که در آن وجود دارد، ایزوگام چسبندگی لازم را نخواهد داشت.
  • آگاه باشید که سطوح سرامیکی، چوبی و فلزی برای نصب ایزوگام روی دیوار به هیچ وجه مناسب نبوده، زیرا که به عنوان مثال سطوح آهنی در هوای گرم و سرد منقبض و منبسط می شوند، سطوح چوبی نیز امکان دارد باد کرده و یا قسمتی از آن دچار خوردگی شده باشد، بر این اساس سطح زیر کار چسبندگی لازم را برای عایق کاری نداشته، بنابراین اجرای ایزوگام بر روی آن ها نیز به طور یقین دوام و مقاومت کافی را نخواهد داشت.
  • توجه لازم را داشته باشید که سطوح بتنی و سیمانی از مناسب ترین سطوح برای چسباندن یک ایزوگام با طول عمر مفید و راندمان کار بالا می باشند.
  • این مورد را نیز در نظر داشته باشید که مکان مربوطه ای که قرار است ایزوگام کاری شود باید هیچ گونه آلودگی، گرد و خاک و یا مواد زائدی را نداشته باشد و به خوبی تمیز شده باشد؛ همچنین در صورتی که بر روی دیوار ناهمواری وجود داشته باشد، باید پیش از نصب ایزوگام آن ها را به طور کامل برطرف نمود.
  • اگر هم که قصد چسباندن ایزوگام جدید را بر روی ایزوگام قبلی خود (بر روی دیوار) دارید، برای چسبندگی کافی و بهتر لازم است که قسمت فلزی و آلومینیومی ایزوگام زیرین را جدا کرده و یا زخمی کنید.

شرکت ایزوگام ممتاز این اطمینان را برای همه ی مشتریان خود به ارمغان آورده که کلیه ی نکات ایمنی ذکر شده در بالا را به طور کامل در تمام پروژه های عملیاتی خود رعایت می کند. چون که همگی خدمات خود را همراه با ضمانت و بیمه نامه ی مکتوب و چندین ساله به خریداران عزیز ارائه می نماید.

نصب و راه اندازی ایزوگام روی دیوار با داربست

جهت نصب و راه اندازی ایزوگام روی دیوار با داربست توجه لازم را داشته باشید، که اگر ارتفاع دیوار بیشتر از ۳ متر بود، ضروری است برای رعایت کلیه قواعد و دستورالعمل های ایمنی از داربست و تخته استفاده کرد.

لازم به ذکر است که بدانید اجرای ایزوگام روی دیوار را از بالا به پایین انجام می دهند، به نحوی که پس از پایان یافتن رول اول ایزوگام، رول دوم را به گونه ای شروع می کنند که ده سانت روی رول قبلی افتاده، تا به این صورت سطوح روی دیوار را به طور کامل پوشش داده و دیوار دچار نم و نشتی نشود.

از جمله نکات مهم پیش از شروع نصب ایزوگام روی دیوار با داربست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در بستن و راه اندازی داربست باید ایمنی کار را به خوبی رعایت کرده تا اتفاق ناگواری پیش نیاید.
  • به جهت اجرای عملیات ایزوگام کاری دیوار، سلامتی فرد نصاب نیز بسیار حائز اهمیت می باشد، زیرا که داشتن بیماری هایی از قبیل سرگیجه و عدم حفظ تعادل برای این افراد خطرناک بوده، چرا که بر این اساس کسی که در ارتفاع بالا کار می کند، باید تمرکز و توجه بسیار بالایی داشته باشد تا دچار هیچ حادثه ای نشود.
  • به منظور انجام ایزوگام روی دیوار، شما حداقل به دو نفر نیروی انسانی برای این کار نیاز دارید، چون که انجام این عملیات به صورت تک نفره بسیار خطرناک می باشد.

اجرا ایزوگام روی دیوار بدون داربست و به وسیله ی طناب

در روش اجرا و راه اندازی ایزوگام روی دیوار بدون داربست و به وسیله ی طناب روش کار به این صورت است که ایزوگام را از بالا به پایین اجرا می کنند، لازم به ذکر است که بدانید این روش نسبت به روش نصب با داربست دارای هزینه کمتری نیز بوده و همچنین راحت تر به نظر می رسد.

دقت کنید نصاب ایزوگام کاری که این گونه پروژه ها را انجام می دهد، باید جهت یک نصب بی نظیر در این زمینه حرفه ای و متخصص بوده و سابقه ی لازم را در این راستا داشته باشد تا بتواند ایمنی و امنیت خود را تنها با استفاده از طنابی که به دور کمر خود می بندد، حفظ کند.

نصب ایزوگام بر دیوار با استفاده از دستگاه

برای اجرای عملیات نصب ایزوگام بر دیوار با استفاده از دستگاه در ابتدا به نصب دو عدد ریل بر روی دیوار از بالا و پایین آن نیاز داشته تا به وسیله ی متصل کردن دو کابل به آن ها دستگاه مربوطه را به دیوار بچسبانیم. دستگاه مورد نظر ما با بهره گیری از یک مجموعه و پنج موتور به صورت عمودی بر روی سطح دیوار به حرکت در می آید، به شکلی که با حمل رول های ایزوگام و همچنین یک مشعل به طور مدام ایزوگام را حرارت و گرما می دهد تا به دیوار چسبانده شوند. نحوه ی کار این دستگاه به گونه است که وقتی انجام ایزوگام کاری یک ردیف را به اتمام رسانید به میزان عرض یک رول ایزوگام جا به جا شده و ردیف بعدی کار خود را برای اجرا شروع می نماید.

شما می توانید برای اجرای انواع ایزوگام مخصوص دیوار از مجرب ترین متخصص ها و کلیه خدمات پخش و راه اندازی ایزوگام ممتاز بهره مند شوید، مجموعه ی پرطرفدار ما با کیفیت ترین پروژه ی اجرایی را با رعایت تمام پروتکل ها و نکات ایمنی به شما عزیزان تحویل می دهد.

مزیت های نصب ایزوگام دیوار

مزیت های نصب ایزوگام روی دیوار موارد بسیاری هستند، که ما در اینجا به چند نمونه از آن ها برای شما مصرف کنندگان گرامی اشاره می کنیم.

  • یکی از مزیت های نصب ایزوگام روی دیوار های ساختمان خود این است که می توان از هدر رفتن انرژی سرمایی و گرمایی داخل ساختمان جلوگیری به عمل آورد.
  • زمان کمتری نسبت به دیگر عایق ها برای نصب این نوع ایزوگام کاری لازم می باشد.
  • هزینه ی ایزوگام کاری در مقایسه با سایر روش های عایق کاری به نسبت کمتر بوده و همچنین بازدهی بهینه تری نیز شامل می شود.
  • راه اندازی و اجرای ایزوگام روی دیوار برخلاف عایق های رطوبتی قدیمی دارای نصبی بدون دغدغه، خطر و آلودگی است.

قیمت نصب و راه اندازی ایزوگام روی دیوار

قیمت نصب و راه اندازی ایزوگام روی دیوار به موارد بسیاری از قبیل: نوع ایزوگام به کار برده شده، درجه سختی کار، زیر سازی مناسب، تعمیرات و کنده کاری های لازم و مورد نیاز و … بستگی داشته و بر اساس نوسانات بازار متغیر می باشد. شما متقاضیان گرامی می توانید با مشاوره گرفتن از همکاران مشاور ما در مرکز پخش و نصب شرکت ایزوگام ممتاز از قیمت اجرای این نوع عایق کاری آگاه شوید.

بهترین ایزوگام جهت اجرا بر روی دیوار ساختمان ها

بهترین ایزوگام جهت اجرا بر روی دیوار ساختمان ها برای شما یک مدل ایزوگام پلیمری می باشد، که به دو نوع تک لایه و دو لایه در طرح ها و مدل های مختلفی در بازار موجود می باشد. توجه به این نکته مهم ضروری است که آیا شما ایزوگام مورد نظر خود را برای دیوار های داخلی و یا بیرونی ساختمان تان می خواهید؟ به گونه ای که اگر این ایزوگام را برای دیوار های داخلی خود بخواهید، عایق کاری کنید بهتر است از ایزوگام های تک لایه آن استفاده نمایید.

به دلیل اینکه در برابر نور مستقیم خورشید قرار نداشته و فقط به عنوان یک عایق رطوبتی کاربرد دارد، ولی در صورتی که بخواهید دیوار های بیرونی ساختمان خود را عایق کاری کنید، بهتر و ضروری است که از ایزوگام دو لایه پلیمری برای این امر استفاده نمایید، چون جدا از رطوبت، تا حد بسیار زیادی نیز در برابر تابش نور مستقیم خورشید مقاومت و کارایی لازم را خواهد داشت.

انجام ایزوگام روی دیوار در کلیه مناطق تهران و کرج

اجرای ایزوگام روی دیوار در کلیه مناطق تهران و کرج توسط نمایندگی ایزوگام ممتاز به بهترین نحو احسن امکان پذیر می باشد. توجه داشته باشید که انتخاب مناسب ترین عایق های رطوبتی برای دیوار با توجه به ضخامت و وزن رول ایزوگام مربوطه صورت می گیرد.

این نوع عملیات از جمله خدمات ما در این مجموعه موفق می باشد و شما همشهری گرامی می توانید با اطمینان کامل، خیالی آسوده و مطمئن از بازدهی مطلوب و کیفیت کار با نمایندگی ما در تهران و کرج تماس گرفته و بعد از دریافت بهترین مشاوره ی رایگان، کار اجرای عایق خود را با بالا ترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه از ما دریافت فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *