تعمیر ایزوگام در کرج

تعمیرات عایق های رطوبتی مثل آسفالت، قیرگونی، ایزوگام برای سرویس بهداشتی، حمام، دیوار، پشت بام، پارکینگ و…جهت ترمیم و از بین بردن خرابی ایزوگام در کرج اجرا می شود. همانطور که گفته شد یکی از خدمات این نمایندگی، تعمیر ایزوگام در کرج است که برای تمامی عایق های رطوبتی از کلیه برند های موجود با بالاترین کیفیت ممکن اجرا می شود.

شرکت ایزوگام ممتاز یکی از بهترین مر‌کز های شناخته شده در زمینه ترمیم و لکه گیری ایزوگام در کرج است. این خدمات در همه مناطق کرج مثل گوهردشت، مهرشهر ، هشتگرد، محمدشهر، ماهدشت و… با هزینه کم و ضمانت چند ساله انجام می شود.

تعمیر ایزوگام در کرج

لکه گیری ایزوگام در کرج چگونه انجام می شود؟

تیم نصابان ایزوگام شرکت ایزوگام ممتاز، فرایند نصب ایزوگام را به گونه ای انجام می دهند که نیازمند تعمیر نباشد اما شرایطی مثل برخورد یک شی تیز، تابش مستقیم نور خورشید،برخورد اشعه UV، بارش زیاد برف و باران موجب بروز اتفاقاتی نظیر پارگی لایه ها، شکاف و ترک و  چروک شدن لایه های ایزوگام می شود که در این صورت، نیازمند استفاده از خدمات تعمیر ایزوگام در کرج است و برای اصلاح آن می توان از چسب ایزوگام استفاده کرد.

البته می توان با کمک قیرگونی یا اجرای چند لایه ایزوگام جدید بر روی قبلی نیز آن را اصلاح کرد. لکه گیری ایزوگام در کرج بسیار نیازمند تبحر و علم بالایی است، بنابراین باید به انتخاب در تعمیرکار ایزوگام دقت کرد.

تعمیرات ایزوگام پشت بام در کرج

تعمیرات ایزوگام پشت بام در کرج راهی برای جلوگیری از خسارت و آسیب ایزوگام با کمترین هزینه ممکن است اما دقت داشته باشید که اگر می‌خواهید ایزوگام پشت بام منزلتان را به گونه ای ترمیم کنید که دیگر به دردسر تعمیر آن نیافتید حتما باید آن را به دست یک تیم متخصص و حرفه ای بسپارید که با درزگیری و رعایت تک تک مراحل تعمیر با کمک تجهیزات مناسب و پیشرفته از ورود رطوبت به کف و دیواره های پشت بام جلوگیری کنند.

خرابی ایزوگام در کرج

اگر ایزوگام شما، دچار نشتی شده باشد و یا نم و رطوبت به داخل آن نفوذ کرده باشد، نیازمند تعمیر است. تعمیر ایزوگام در کرج شامل کار هایی نظیر درزگیری، ترمیم ناودان، رفع نم و لکه گیری ایزوگام، خرابی های ایزوگام برای پشت بام و پارکینگ و… است.

ممکن است آسیب دیدگی ایزوگام ما به راحتی ترمیم شود اما بعضا به علت تشخیص اشتباه نصاب ها، مجبور شوید هزینه های سنگین تری متحمل شوید. حال اگر شما ساکن استان البرز هستید. بهترین راه برای اینکه شما از میزان آسیب دیدگی ایزوگام خود مطلع شوید، تماس گرفتن با متخصصان تعمیرات ایزوگام در کرج است این نمایندگی تماس بگیرید تا دانش و تجربه چندین ساله خود را با بهترین راهنمایی و مشاوره ممکن را در اختیار شما قرار بدهند.

ترمیم و لکه گیری ایزوگام در کرج

چگونگی ترمیم ایزوگام فرسوده در کرج

به طور معمول ایزوگام هایی که به صورت صحیح و اصولی نصب شوند، دارای طول عمر استانداردی برابر با ۱۵ الی ۱۶ سال می باشند و به خوبی از سطوح مورد نظر شما در برابر نفوذ نم و رطوبت محافظت می کنند، اما در صورت مواجه با خرابی و ایجاد هر گونه نقص در آن نیازمند تعمیر هستند.

یکی از روش ترمیم ایزوگام فرسوده در کرج این است که آن را دوباره با لایه ای از ایزوگام پوشانید ولی این کار موجب می شود تا وزن سقف بالا رود، پس بهتر است به جای این عمل از روش های دیگری برای تعمیر ایزوگام در کرج استفاده کرد. همچنین می‌ توان در بخش های آسیب دیده لایه‌ های جدید ایزوگام را به کار برد که این کار نیز علاوه بر ایجاد منظره ای ناخوشایند باعث بر هم زدن شیب‌ بندی پشت بام هم می‌ شود و در کل وزن سقف را بالا می برد. بنابراین شما باید برای ترمیم ایزوگام در کرج یک روش درست و صحیح را انتخاب نمایید.

بهترین زمان ممکن برای لکه گیری ایزوگام در کرج

همان طوری که گفته شد عمر مفید یک ایزوگام کاربردی اگر به طور مناسب اجرا شود، بین ۱۵ تا ۱۶ سال می باشد، که گاهی ممکن است پیش از این موعد برای ایزوگام شما در کرج مشکلاتی نظیر خرابی بر اثر وزن وسایل سنگین موجود در پشت بام مانند پایه‌ های کولر، به وجود آمدن شکاف ها و ترک‌ ها و یا چروکیده شدن و طبله شدن ایزوگام و … پیش بیاید، در این صورت پاسخ ما به شما برای این سوال که بهترین زمان ممکن برای لکه گیری ایزوگام در کرج چه وقت می باشد، به طور یقین این است که مناسب ترین زمان برای تعمیر ایزوگام در کرج فصل تابستان و پیش از شروع بارندگی ها می باشد، زیرا با بارش اولین برف و باران در صورتی که سقف و دیوار ها دچار نشتی شوند، شما متحمل خسارات سنگینی خواهید شد.

مراحل مختلف ترمیم ایزوگام در کرج

تمامی اهالی محترم کرج باید دقت لازم را داشته باشند، که مراحل مختلفی برای ترمیم ایزوگام در کرج وجود دارد که ما در اینجا قصد داریم تا آن ها را با تمام نکات ضروری برای شما شرح دهیم.

اولین مرحله جدا نمودن ایزوگام فرسوده از محل نصب شده آن می باشد، البته در صورتی که این کار به درستی انجام نشود موجب ایجاد برآمدگی و فرورفتگی در سطح مورد نظر خواهد شد.

در مرحله بعد تکه ای ایزوگام به اندازه ی سطح فرسوده برش می دهیم، به طوری که از کناره ها مقداری نیز برای همپوشانی اضافه داشته باشد.

در گام بعدی تکه ایزوگام مورد نظر را حرارت داده تا قیر آن به خوبی ذوب شود.

حال این قطعه حرارت داده شده را در مکان مربوطه قرار داده و لبه های آن را به ایزوگام اصلی می‌ چسبانیم.

لازم به ذکر است که بدانید در کناره های تکه ایزوگام چسبیده شده باید از چسب استفاده کرده و بر روی آن نیز پودر مل پاشیده شود.

نحوه ترمیم شکاف های ایزوگام در کرج

همشهریان گرامی در نظر داشته باشید که انبساط و انقباض ممکن است موجب ایجاد ترک‌ و شکاف هایی در ایزوگام شما شوند. شما می توانید برای از بین بردن این درز ها از روش های مختلفی از جمله: استفاده از یک لایه ایزوگام بر روی محل آسیب دیده، استفاده از ماستیک و چسب ایزوگام برای پرکردن قسمت های شکاف خورده و … بهره مند شوید. کمپانی ایزوگام ممتاز با داشتن نیرو های متخصص برای تعمیر ایزوگام در کرج با استفاده از بهترین روش ها خیال شما را آسوده می نماید.

روش تعمیر چروکیدگی ایزوگام در کرج

برای لکه گیری ایزوگام در کرج در وهله نخست باید آن را با دقت بررسی نمایید، به این ترتیب اگر آثاری از چروکیدگی در آن پیدا کردید، می‌ توانید از روش هایی که در ادامه خواهیم گفت برای از بین بردن آن استفاده نمایید. مسئله ی تعمیر ایزوگام همواره به دنبال عدم مهارت کافی در نصب و کم بودن حرارت به کار رفته در اجرای این عایق  اتفاق می‌ افتد. بنابراین در صورت مواجه با این موضوع شما باید چروک‌ ها را با استفاده از حرارت جدا نموده و در نهایت از یک لایه جدید ایزوگام بر روی آن استفاده کنید.

چگونگی لکه گیری طبله کردن ایزوگام در کرج

همانا یکی از علل به وجود آمدن تاول در ایزوگام و یا همان باد کردن و طبله کردن ایزوگام در کرج نداشتن مهارت کافی نصاب در زمینه نصب ایزوگام می باشد. به طوری که اگر این فرد در زمان اجرا در زیر لایه های ایزوگام هوا یا گاز ایجاد کند، موجب رخ دادن چنین اتفاقی می شود، در نهایت برای از بین بردن این تاول های ایجاد شده در عایق و تعمیر ایزوگام در کرج باید آن ها را برش زد و بعد از انجام زیرسازی‌ های مناسب به طور مجدد بر روی این قسمت ها ایزوگام جدید نصب کرد.

قیمت تعمیر ایزوگام در کرج

برآورد هزینه تعمیر ایزوگام در کرج با توجه به میزان آسیب دیدگی و نوع برند ایزوگام،مواد مصرفی و کیفیت آن و دستمزد تعمیر کار ایزوگام انجام می شود.

در بعضی از موارد تنها لکه گیری، ایزوگام را ترمیم می‌کند ولی در بعضی دیگر از موارد، میزان آسیب وارد شده به ایزوگام، بسیار است و باید ابتدا ایزوگام قدیمی را کند و دوباره ایزوگام جدید را نصب کرد که واضح است این موضوع موجب افزایش قیمت تعمیر ایزوگام در کرج خواهد شد.

نمایندگی لکه گیری ایزوگام در کرج همواره در تلاش بوده که بهترین خدمات ممکن را با کمترین سود ممکن در اختیار شما قرار دهد چرا که دیدن لبخند رضایت شما برای ما در اولویت قرار دارد.بدین صورت تعمیرکاران حرفه ای ما با کاهش دستمزد، کیفیت و کارایی بالا را با نازل ترین قیمت سفارشات شما را به اتمام می رسانند. برای استعلام قیمت و یا خرید ایزوگام در کرج جهت نصب یا تعمیر می توانید با استفاده از خدمات مشاوره بیست و چهار ساعته، به پاسخ تمامی سوالات خود برسید.

قیمت لکه گیری ایزوگام در کرج چگونه است؟

این هزینه ها بیشتر به میزان حجم کاری بستگی داشته، شما می توانید برای استعلام هزینه های تعمیر ایزوگام در کرج با ما تماس بگیرید.

 

آیا خدمات ترمیم ایزوگام در کرج انجام می شود؟

بله، یکی از خدمات اصلی شرکت ما لکه گیری ایزوگام در تمام مناطق کرج می باشد.

بهترین خدمات تعمیر ایزوگام در کرج کدامند؟

این خدمات عبارتند از: ترمیم و لکه گیری انواع ایزوگام با استفاده از متخصص ترین نصابان ایزوگام کار در کرج که این عملیات را با استفاده از مواد اولیه درجه یک و ایزوگام های مرغوب، به صورت کاملا تضمینی برای شما همشهریان عزیز اجرا می کنند.

 

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *