ایزوگام در ایوانک

ایزوگام در ایوانک

یکی از روش هایی که طی سال های گذشته به منظور محافظت و عایق کاری در پشت بام ها انجام می‌شود؛ استفاده از ایزوگام است. خدمات فروش ایزوگام در ایوانک یکی از اموری است که توسط شرکت ما ارائه می‌شود. شرکت ایزوگام ممتاز خدمات تعمیر و لکه گیری نیز ارائه می‌دهد که حاصل سال های سال تجربه موفق ما در زمینه ایزوگام است.

نصب ایزوگام یکی از روش های قدیمی و کارآمد برای عایق کردن محسوب می‌شود که به صورت آماده و از پیش ساخته شده در اختیار خریداران این محصول قرار می‌گیرد. کاربرد عمده ایزوگام در ساختمان سازی است که از نفوذ رطوبت به منافذ سازه ها پیشگیری می‌کند. استفاده و نصب ایزوگام باید از برندهای باکیفیت و نامی باشد تا نتیجه ای قابل قبول برای مصرف کننده به ارمغان آورد. شرکت ایزوگام ایزوگام ممتاز یکی از فروشندگان معتبر ایزوگام در ایوانک است که تمامی خدمات تعمیر، لکه گیری و نصب را از صفر تا صد با قیمتی منصفانه ارائه می‌دهد.

مراحل نصب ایزوگام در ایوانک

برای نصب کردن ایزوگام باید یک سری مراحل طی شود تا راندمان کار بالا رفته و خروجی مناسبی حاصل شود. مرحله اول مورد نیاز در تعمیر ایزوگام در ایوانک یا نصب اولیه آن تمیز کردن سطح مورد نظر است. پاکیزه بودن سطح زیر ایزوگام اهمیت بالایی دارد به همین دلیل هم در مرحله ابتدایی بلید انجام شود.

مرحله دوم نصب ایزوگام درزگیری است که به منظور یکدست کردن محل نصب انجام می‌شود. برای پر کردن درزهای موجود در سطح می‌توان از مواد مختلفی مثل سیمان، پوکه های معدنی، قیر یا پرامیر استفاده کرد. بعد از درزگیری محل نوبت به زیرسازی می‌رسد که از ضروریات نصب و تعمیر ایزوگام می‌باشد. بعد از طی مراحل ذکر شده می‌بایست ایزوگام را در سطح شیب بندی شده نصب کرد.

تعمیر و لکه گیری ایزوگام در ایوانک

بهترین ایزوگام ها هم بعد از مدتی دچار مشکلاتی مانند شکستگی و نشتی می‌شوند که نیاز به تعمیر و یا لکه گیری را بدیهی می‌سازد. برای بهینه کردن عایق بندی نیاز است که هراز چند وقتی نسبت به لکه گیری ایزوگام اقدام شود. مرکز تعمیر ایزوگام در ایوانک ما این خدمت را نیز با بهترین ایزوگام به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

البته لازم به ذکر است که، عمر مفید ایزوگام های با کیفیت بین ۱۰ تا ۱۵ سال است ولی برخی مواقع برخورد اجسام تیز و برنده، ممکن است نیاز به لکه گیری ایزوگام را به وجود آورد. نکته ای که می‌تواند نیاز مشتریان به تعمیر و لکه گیری را کاهش می‌دهد این است که از یک نصاب حرفه ای و کاربلد برای نصب ایزوگام در ایوانک یا هر منطقه ای که سکونت دارید؛ کمک بگیرید.

فروش ایزوگام در ایوانک زیر قیمت بازار

امکان فروش ایزوگام در ایوانک به صورت عمده و تک با بهترین کیفیت مواد تتها با یک تماس برای مشتریان عزیز فراهم شده است. ایزوگام جزو بهترین عایق ها برای محافظت سطوح در برابر رطوبت و نفوذ مایعات است که این روزها فروشندگان بسیاری نیز در سطح کشور اقدام به خرید و فروش آن می‌کنند. متریال مورد استفاده در تولید ایزوگام ها یکی از کلیدی ترین فاکتورها در تعیین قیمت آن است. اما افراد عادی که تخصصی در زمینه ایزوگام ندارند؛

نمی‌توانند به درستی کیفیت محصول خریداری شده را تشخیص دهند. بنابراین بهترین کار برای جلوگیری از خرید ایزوگام بی کیفیت یافتن شرکتی معتبر و باتجربه در این زمینه است. ایزوگام ممتاز این تضمین را می‌دهد که خدمات فروش ایزوگام در ایوانک، نصب و اجرا، تعمیر و لکه گیری را با استفاده از جنس درجه یک بازار و با حساسیت بالایی برای مشتریان خود ارائه دهد.

نحوه نصب ایزوگام چگونه است؟

برای اجرای ایزوگام بر روی پشت بام ها و یا هر مکان دیگری که از این روش برای عایق بندی آن استفاده می‌شود؛ نیازمند تجهیزاتی است. گرچه این عایق یک محصول پیش ساخته است و نصب آن به نظر ساده است؛ اما نیاز به تخصص دارد تا از بروز نشتی و مشکلات بعدی جلوگیری شود.

برخی از تجهیزاتی که برای نصب ایزوگام در ایوانک نیاز است عبارتند از: جارو، کپسول گاز مایع، دستکش و کفش نسوز برای حفظ ایمنی، کاتر و ماله بندکشی به همراه یک شعله پخش کن که به منظور حرارت دهی به لایه زیرین ایزوگام استفاده می‌شود. در حالت کلی پروسه نصب و تعمیر ایزوگام یکسان است و مرکز ایزوگام در ایوانک ایزوگام ممتاز در سریع‌ ترین زمان ممکن آماده انجام آن برای مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *