ایزوگام طرح دار چیست؟ +مزایا و معایب آن

یکی از مدل های ایزوگام‌ های روکش‌ دار و با کیفیت موجود در بازار ایزوگام کشور، ایزوگام طرح دار می باشد که با توجه به مرغوبیت و کارایی خوبی که دارد، توانسته توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. به طور کلی این نوع عایق ها در طرح های متنوعی طراحی می شوند، که شرکت های تولید کننده در ساخت آن ها از مواد اولیه درجه یک مانند فویل با کیفیت عالی و همچنین قیر خالص پلیمری استفاده می کنند و در نهایت نیز با نام ایزوگام طرح دار پلیمری شناخته شده می باشند.

کمپانی ایزوگام ممتاز یکی از بهترین نمایندگی هایی است که ارائه دهنده ی انواع ایزوگام طرح دار و همچنین کلیه خدمات مربوط به این نوع عایق ها می باشد. شما خریداران گرامی می توانید عایق مورد نظر خود را با زیباترین طرح، بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه از این مرکز معتبر خرید نمایید.

ایزوگام طرح دار

مشخصات ایزوگام طرح دار

ایزوگام های طرح دار همان طوری که از اسم آن ها نیز معلوم است، علاوه بر زیبایی و نمای ظاهری جذابی که به سطوح مختلف ساختمان ها می دهد، از ویژگی های کاربردی نیز برخوردار می باشد؛ ما در اینجا قصد داریم تا مشخصات ایزوگام طرح دار را برای آشنایی هر چه بیشتر شما با این محصول کارآمد شرکت ایزوگام ممتاز به طور کامل شرح دهیم.

 از جمله این مشخصه های فوق العاده ایزوگام طرح دار می توان به مواردی زیر اشاره نمود:

  • یک عایق طرح دار استاندارد، به طور حتم از ضریب مقاومت فوق العاده ای هم در دمای پایین و هم در دما های بالا برخوردار بوده و به این ترتیب از تغییرات دمایی به خوبی برخوردار می باشد.
  • به طور معمول میزان وزن هر رول ایزوگام طرح دار در حدود ۴۰ کیلوگرم می باشد، که یک وزن ایده آل است.
  • یک ایزوگام طرح دار بهینه و استاندارد همچنین دارای ضخامتی در حدود ۳/۵ تا ۴ میلی‌ متر خواهد بود.
  • عایق طرح دار ما از قابلیت کشش و انعطاف‌ پذیری بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.
  • این نوع عایق ها با کیفیتی ما بین ۳۰ الی ۳۵ میکرون طراحی و تولید می شوند.
  • عایق های رطوبتی طرح دار، دارای درز بندی صاف و یکدستی بوده و همچنین از پیوند پذیری بسیار خوبی بر روی تمام سطوح مختلف برخوردار می باشند.
  • ایزوگام طرح دار، نسبت به دیگر عایق ها دارای بوی بدی نبوده و همچنین در زمان نصب و راه اندازی آن نیز هرگز موجب انتشار دود نمی شوند.
  • این مدل ایزوگام ها همواره در برابر ضربات و همچنین فشار هیدرواستاتیکی از استقامت و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشند.
  • مرغوبیت و کیفیت این مدل از ایزوگام ها به طور معمول در مدت زمان طولانی همچنان ثابت قدم باقی می مانند.
  • این مدل ایزوگام ها در برابر پانچ استاتیکی و پاره شدن نیز دارای استقامت بسیار مناسبی هستند.

خدمات نصب ایزوگام های طرح دار

ایزوگام ممتاز به عنوان یک پیمانکار رسمی و مجاز جهت ارائه ی مجموعه خدمات نصب ایزوگام های طرح دار با بهترین کارکرد و کارایی همواره و در همه حال به صورت شبانه روزی در خدمت شما خریداران عزیز می باشد. پیش از نصب این نوع ایزوگام ها همانند دیگر عایق ها شما باید از یک زیر سازی اصولی و شیب بندی صحیح برای سطح مورد نظر خود استفاده نمایید؛ به این دلیل که برای رسیدن به بازدهی و راندمان مطلوب این نوع ایزولاسیون، شما باید این عملیات را به طور اساسی انجام دهید.

برای اجرای این نوع پروژه ها یعنی نصب ایزوگام های طرح دار به یک نصاب ایزوگام کار حرفه ای و با سابقه نیاز می باشد، بر همین مبنا کمپانی ایزوگام ممتاز با استخدام مجرب ترین تیم ایزوگام کار و استفاده از مهارت آن ها، آماده ی ارائه ی بهترین خدمات نصب و اجرای ایزوگام طرح دار می باشد.

فروش و پخش ایزوگام طرح دار

یکی از جمله خدمات خوبی که شرکت ایزوگام ممتاز برای مشتریان خود در نظر گرفته، فروش و پخش ایزوگام های طرح دار در تمام نقاط تهران و کرج می باشد. تهیه ی یک نوع ایزوگام طرح دار با کیفیت و قیمتی ارزان کار دشواری نبوده، ولی با توجه به اینکه همه ی افراد جهت بهره گیری از یک عایق سازی کارآمد و بهینه حتما باید از ایزوگام هایی با متریال مرغوب و استاندارد استفاده کنند، در نتیجه آشنایی با مشخصه های ایزوگام های طرح دار اصل و استاندارد در هنگام خرید به طور یقین دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد، پس با این حساب شما باید به آن توجه خاصی داشته باشید.  

برای ثبت سفارش هر مدل ایزوگام طرح دار با هر نوع طرح دلخواهی که بخواهید، می توانید یا به صورت حضوری از طریق مراجعه به آدرس نمایندگی اقدام کرده و یا با استفاده از سایت شرکت عایق مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

مناسب ترین قیمت روز ایزوگام طرح دار

همان طوری که گفتیم یکی از اصلی ترین مقاصد نمایندگی ایزوگام ممتاز، جلب رضایت مشتریان خود می باشد، بر این اساس این مرکز با در نظر گرفتن مناسب ترین قیمت روز ایزوگام طرح دار و همچنین پایین ترین دستمزد برای نصاب های ایزوگام کار متخصص خود همواره در تلاش است تا به اهداف مورد نظر خود دست یابد.

معمولا برای خرید ایزوگام های فویل دار شما باید عایق مربوطه را بر مبنای قیمت متری آن تهیه کنید، ولی به منظور خرید ایزوگام های طرح دار پلیمری هزینه ای که شما پرداخت می کنید، بر اساس نوع طرح ها و کاربرد آن ها مشخص می شود؛ جدای از این جنس و نوع پوشش ظاهری این نوع عایق ها هم نقش تعیین کننده ای در قیمت گذاری آن ها دارد، زیرا هر چه جنس آن ها با مرغوب تر باشد، ایزوگام مربوطه نیز دارای مدت زمان و طول عمر بیشتری خواهد بود.

بنابراین عوامل موثر در هزینه عایق های طرح دار عبارتند از: جنس، طرح و نقش عایق، وزن و ضخامت آن، نوع متریال و مواد اولیه به کار برده شده مانند قیر پالایشگاهی، تیشو و پلی استر، کیفیت و درصد خلوص هر یک از متریال و …

کارایی ها و کاربرد ایزوگام طرح دار

از جمله کارایی ها و کاربرد ایزوگام طرح دار برای همه ی افرادی که قصد خرید و تهیه ی یک ایزوگام با کیفیت را دارند این است که می توانند برای عایق کاری کف و دیواره های استخر، زمین و سالن های ورزشی، در طراحی های چوبی، سنگی و یا آجر نما برای دیوار ها، جهت عایق بندی پارکینگ ها، شیروانی ها، سقف و پشت بام ساختمان ها، معابر عمومی و غیره از این عایق های با نقش و نگار متنوع جهت زیبا نمودن هر چه بیشتر ساختمان خود استفاده نمایند.

البته نا گفته نماند که کارایی و قابلیت ایزوگام های طرح دار همچنین به دلیل ماندگاری و دوام بسیار بالایی که در برابر پرتو های فرابنفش نور خورشید دارند، در صنعت نیز استفاده ی بسیار زیادی دارند. با این حال شما می توانید هر نوع طرحی که دوست دارید را با توجه به مکان مورد نظر خود از مجموعه ایزوگام ممتاز انتخاب کرده و درخواست نمایید.

نقاط مثبت و منفی ایزوگام طرح دار

ایزوگام طرح دار یکی از عایق های از پیش ساخته شده ی شرکت ایزوگام ممتاز است که دارای مزایا و معایبی نیز می باشد، ما در این جا قصد داریم تا نقاط مثبت و منفی ایزوگام طرح دار را به طور کلی برای شما مخاطبین عزیز شرح دهیم، پس با ما همراه باشید.

  • در واقع یکی از مهم ترین نقاط مثبت عایق طرح دار نمای جذاب، زیبایی ظاهری و جلوه ای خاص می باشد که به سطوح مختلف ساختمان ها می بخشد.
  • یکی از جمله نقاط مثبت دیگر ایزوگام های طرح دار نیز جدای از انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالایی که در مقابل پرتو های فرابنفش نور خورشید دارند، طول عمر و استقامت بی نظیری است که این نوع عایق های رطوبتی دارند.
  • از دیگر نقاط مثبت ایزوگام های طرح دار این است که این عایق ها بر خلاف ایزوگام های فویل دار نور خورشید را بازتاب نمی کنند و در نتیجه عابرین، همسایه ها و افراد ساکن در ساختمان ها از این جهت نیز اذیت نمی شوند.
  • درباره ی عایق های طرح دار فقط یک نکته ی منفی مطرح می باشد آن هم مربوط به قیمت بالای آن ها در مقایسه با انواع مختلف ایزوگام می باشد، هر چند که این موضوع نیز با توجه به اینکه پس از اجرای این عایق شما دیگر نیازی به استفاده از نما کاری خاصی برای ساختمان خود را ندارید نیز قابل درک می باشد و به این ترتیب حتی می‌ توان از صرف هزینه های اضافی نما کاری هم جلوگیری نمود، چرا که قیمت و دستمزد لازم برای نما کاری با استفاده از سنگ، کاشی و … به نوبه ی خود برای ساختمان ها نیز بسیار بیشتر خواهد بود.
آیا ایزوگام های طرح دار دارای خدمات پس از فروش می باشند؟

بله. کلیه ی عایق های موجود در نمایندگی ما دارای خدمات پس از فروش فوق العاده ای مانند ضمانت نامه ۱۰ ساله هستند.

کیفیت ایزوگام های طرح دار در چه حدی است؟

به طور کلی طرح اولیه این عایق ها پس از ۴ تا ۵ سال از بین می رود ولی از لحاظ کیفیت و کارایی به هیچ وجه ایرادی نداشته و در جایگاه خود از بهترین ها محسوب می شوند.

 

چرا قیمت ایزوگام طرحدار در سایت درج نمی شود؟

به علت نوسان بالای قیمت مواد اولیه ی موجود در بازار قیمت این عایق ها روزانه در حال تغییر بوده در نتیجه از درج قیمت آن ها معذور می باشیم. شما می توانید برای دریافت و استعلام قیمت روز این عایق ها با واحد فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *