تعمیر و لکه گیری ایزوگام در تهران

انواع خدمات تعمیر ایزوگام در تهران به منظور افزایش کیفیت ایزوگام های آسیب دیده در انواع سطوح از جمله پشت بام، سرویس بهداشتی، دیوارها، پارکینگ و … توسط ایزوگام کارهای ماهر شرکت ایزوگام ممتاز انجام می گیرد. عایق کاری ایزوگام در سطوح گوناگون ممکن است به دلایل مختلف، پیش از پایان عمر مفید خود، نیاز به ترمیم پیدا کند. البته بدیهی است که در چنین مواقعی در پاسخ به این سؤال که تعمیر ایزوگام بهتر است یا تعویض آن؛

با اطمینان می گوییم که در صورتی که خرابی ها در قسمت های کوچکی از ایزوگام و به صورت محدود وجود داشته باشند، ترمیم ایزگام در قسمت های آسیب دیده منطقی تر و مقرون به صرفه تر است. مجموعه ایزوگام ممتاز یک مرکز تخصصی ترمیم ایزوگام در تهران است که انواع ایزوگام های آسیب دیده در سطوح مختلف را به بهترین شکل ممکن تعمیر و لکه گیری کرده و به بالاترین سطح کیفیت و کارایی می رساند.

تعمیر و لکه گیری ایزوگام در تهران

هزینه تعمیر ایزوگام در تهران

برآورد هزینه ی تعمیر ایزوگام در تهران، با توجه به میزان خرابی ها و لزوم اجرای زیرسازی مجدد، پیش از اجرای لایه جدید ایزوگام؛ نوع و برند ایزوگام مصرفی؛ مقدار ایزوگام مصرفی؛ روش تعمیر و سطح کیفیت کار و همچنین میزان دستمزد ایزوگام کار انجام می شود.

در برخی مواقع تنها با لکه گیری ایزوگام، اقدام به ترمیم ایزوگام می شود؛ اما در برخی مواقع نیز میزان خرابی ها در حدی است که نیاز به کندن لایه ی ایزوگام قدیمی در قسمت های آسیب دیده و حتی بررسی زیرسازی ایزوگام در آن قسمت ها و سپس نصب لایه ایزوگام جدید است؛ و همین امر نیز موجب افزایش قیمت ترمیم ایزوگام در تهران می گردد.

نمایندگی های فعال ایزوگام ممتاز در تهران همواره در تلاش هستند تا با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و همچنین با بهره گیری از توان تخصصی و تجربه ی بالای ماهرترین نصابان ایزوگام در تهران، برترین خدمات تعمیر ایزوگام در این شهر را با قیمتی کاملا مناسب به اهالی محترم پایتخت عرضه کنند. شما عزیزان نیز می توانید در صورت نیاز، با مراجعه به آدرس نمایندگی های این شرکت و یا تماس با همکاران ما در این نمایندگی ها، از این خدمات بی نظیر بهره مند گردید.

روش های ترمیم ایزوگام در تهران

به منظور ترمیم ایزوگام در تهران، دو روش کلی وجود دارد که عبارتند از:

۱) تعویض ایزوگام

در وواقعی که ایزوگام مورد نظر مشکلات زیادی داشته باشد و به نوعی عمر مفید آن تمام شده باشد؛ از این روش استفاده می شود و کل سطح مورد نظر مجددا عایق کاری می شود. به این منظور یا ایزوگام آسیب دیده جدا می شود و سپس لایه ی جدید نصب می گردد که این شیوه هزینه بیشتری دارد اما به دلیل جلوگیری از تحمیل بار اضافی به سطح و همچنین امکان بررسی زیرسازی سطح مورد نظر، بیشتر توصیه می گردد و اصولی تر است؛ و یا ایزوگام جدید بر روی ایزوگام قدیمی چسبانده می شود که در این شیوه، در صورتی که ایزوگام قدیمی دارای فویل آلومینیومی باشد، به منظور افزایش چسبندگی، ابتدا فویل ایزوگام قدیمی سوزانده می شود و سپس ایزوگام جدید بر روی آن اجرا می شود.

۲) ترمیم نقطه ای یا لکه گیری ایزوگام

در صورت شدت آسیب دیدگی ها در ایزوگام مورد نظر کم تر باشد و از لحاظ وسعت نیز، این آسیب دیدگی ها در مناطق محدودی وجود داشته باشند؛ ایزوگام کارهای مجرب با استفاده از روش های مختلف، اقدام به لکه گیری ایزوگام در تهران می نمایند که در ادامه به توضیح برخی از این روش ها می پردازیم.

تعمیر ایزوگام در تهران با استفاده از قیرگونی

برخی از ایزوگام کاران در بعضی شرایط اقدام به ترمیم ایزوگام در محل های آسیب دیده با استفاده از قیر می نمایند و حتی ممکن است جهت افزایش استحکام و بالا بردن سطح کیفیت کار، از گونی های مخصوص قیرگونی که به گونی های چتایی معروفند نیز استفاده کنند.

البته حتما باید توجه داشته باشید که به منظور تعمیر ایزوگام در تهران با استفاده از قیرگونی، حتما باید از نصابان حرفه ای استفاده شود و علاوه بر آن، شرایط سطح نیز در نظر گرفته شود. چرا که قیر در شرایط آب و هوایی گرم، روان می شود و در شرایط شرایط آبو هوایی سرد نیز، خشک و شکننده می شود. با توجه به این توضیحات بهتر است که روش لکه گیری ایزوگام با استفاده از قیر و گونی تنها در قسمت های داخلی ساختمان استفاده شود.

ترمیم و لکه گیری ایزوگام در تهران با استفاده از لایه جدید ایزوگام

در این روش به منظور ترمیم ایزوگام در تهران از یک لایه ایزوگام جدید در محل خرابی ها استفاده می گردد. به این منظور گاهی اوقات ایزوگام قدیمی در قسمت هایی که دچار آسیب دیدگی شده است، بریده شده و از سطح جدا می شود و سپس لایه ایزوگام جدید در این قسمت ها نصب می شود و در مواقع نیز لایه ایزوگام جدید، بر روی ایزوگام قدیمی چسبانده می شود که در این روش به دلیل این که ایزوگام در قسمت های تعمیر شده با ایزوگام قدیمی نا هم سطح می باشد؛

به مرور زمان در قسمت اور لب ها خاک و رطوبت جمع می شود و موجب جدا شدن ایزوگام ترمیمی از سطح کار و در نتیجه لزوم تعمیر مجدد می گردد. شما عزیزان می توانید جهت پیشگیری از ایجاد مشکلات احتمالی در آینده، انواع خدمات ترمیم و لکه گیری ایزوگام خود را به ایزوگام کارهای مجرب مجموعه ایزوگام ممتاز بسپارید تا این کغر را با بالاترین کیفیت و به صپرت تضمینی برای شما به انجام برسانند.

لکه گیری ایزوگام در تهران با استفاده از ایزوگام مایع

ایزوگام مایع محصولی است که بر پایه ی قیر تولید می شود. این محصول که از مواد اولیه ی قیر پلیمر و الیاف تشکیل می شود، می تواند برای لکه گیری ایزوگام در تهران در قسمت های آسیب دیده مورد استفاده قرار گیرد و حتی به طور کلی جایگزین ایزوگام شود. چرا که در تولید ایزوگام مایع تلاش بر این است که با افزودن الیاف و پلیمرهای خاص به قیر پالایشگاهی، مشکلات قیر از بین برده شود. در همین راستا از جمله مزایای ایزوگام مایع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– در برابر گرما و سرما مقاومت بالایی دارد.

– کاملا آب گریز است و مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت دارد.

– به دلیل این که به حالت مایع است، پس از اجرا و انجام مراحل لکه گیری ایزوگام، مشکی از جهت ناهمسطح بودن با ایزوگام مورد نظر نیز به وجود نمی آید.

– برای انجام تعمیر ایزوگام با استفاده از ایزوگام مایع، نیازی به ابزار و آتش وجود ندارد.

– هزینه ی ترمیم ایزوگام با استفاده از ایزوگام مایع در مقایسه با سایر روش ها کمتر است.

عوامل ایجاد خرابی در ایزوگام

در صورتی که ایزوگام توسط نصابان ایزوگام مجرب به صورت صحیح نصب شده باشد، می توان امیدوار بود که زودتر از پایان عمر مفید خود دچار خرابی نشود؛ اما حتی در صورت نصب اصولی ایزوگام نیز، در برخی مواقع ممکن است عوامل دیگری، موجب ایجاد خرابی در ایزوگام گردند. برخی از عواملی که موجب می شوند شما نیاز به انواع خدمات ترمیم یا لکه گیری ایزوگام در تهران داشته باشید، عبارتند از:

  • وجود نشست، خرابی و ترک در سقف و یا دیوار ها و یا به طور کلی ناهموار بودن سقف و عدم وجود زیرسازی مناسب در زیر ایزوگام
  • ایجاد سوراخ در سطح ایزوگام به دلیل قرار دادن وسایل سنگین و یا تیز مانند پایه ی کولر بر روی آن که موجب سوراخ شدن و پارگی ایزوگام می گردد و همچنین چکه کردن و یا نشت آب کولر به صورت طولانی مدت بر روی ایزوگام که موجب ایجاد آسیب در سطح ایزوگام می گردد.
  • ایجاد سوراخ در لایه ی آلومینیومی ایزوگام و نفوذ آب به لایه های زیر این لایه آلومینیومی که این نفوذ آب به سطح زیر ایزوگام موجب ایجاد آسیب در ایزوگام های اطراف ناحیه آسیب دیده و جدا شدن آن ها از سطح نیز می گردد.
  • ایجاد چروکیدگی و باد کردگی ( به اصطلاح طبله کردن ) در ایزوگام که بیشتر به دلیل مشکلات ناشی از معایب نصب اتفاق می افتد، اما باید وضعیت کلی سقف و عایق رطوبتی نیز بررسی شود.
  • عدم استفاده از انواع ایزوگام های متناسب با شرایط اقلیمی و آب و هوای موجود در منطقه ی مورد نظر که این عامل نیز موجب ایجاد خرابی های زود هنگام در عایق کاری می گردد.

شما ساکنین محترم پایتخت، در صورتی که هریک از نشانه‌ های خرابی در ایزوگام را مشاهده کردید و یا با مشکلاتی نظیر نشت رطوبت در سطوح گوناگون مواجه شدید؛

به منظور جلوگیری از گسترش خرابی ها و افزایش هزینه های ترمیم؛ بهتر است هر چه سریع تر با نمایندگی های ایزوگام ممتاز در نزدیکی محل سکونت خود تماس بگیرید تا این مرکز در کوتاه ترین فرصت، با اعزام نیروهای ایزوگام کار مجرب و متخصص به محل مورد نظر، اقدام به نشتی یابی و تشخیص علت و میزان خرابی ها نموده و برترین خدمات تعمیر ایزوگام در تهران را نیز با مناسب ترین هزینه برای شما انجام دهد.

شناسایی محل خرابی در ایزوگام

جهت انجام خدمات تعمیر ایزوگام در تهران، یکی از مهم ترین مسائل شناسایی محل خرابی ها است که حتما باید پیش از اجرای ترمیم، انجام گیرد. در همین راستا توجه به این نکات ضروری است که مشکلات به وجود آمده برای ایزوگام  بیشتر در محل اورلب ها یعنی در قسمتی که دو لایه ی ایزوگام در حدود ۱۰ سانتی متر بر روی هم قرار می گیرند، می باشد. 

قسمت های دیگری که بیشتر دچار خرابی می گردند، قسمت ناودان ها و زیر کولرهای آبی، به دلیل وجود آب و رطوبت به صورت طولانی مدت در آن ها می باشند. جهت شناسایی قسمت های آسیب دیده در ایزوگام، پیش از اقدام به ترمیم ایزوگام، حتما باید محل های ذکر شده توسط تیم ایزوگام کار متخصص بررسی شوند.

آیا لکه گیری ایزوگام در تهران توسط ایزوگام ممتاز، به صورت تضمینی انجام می گیرد؟

بله. این مجموعه ی معتبر انواع خدمات لکه گیری ایزوگام در تهران را به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد و ضمانت می دهد که پس از انجام ترمیم، میزان نشتی در سطح مورد نظر کاملا از بین رفته و به صفر برسد.

آیا ایزوگام ممتاز برای تعمیر ایزوگام در تهران از ایزوگام مایع استفاده می کند؟

بله. این شرکت محبوب که در استفاده از انواع روش های مدرن در عایق کاری پیشرو است؛ به دلیل مزایایی که ایزوگام مایع دارد، جهت ترمیم ایزوگام، از ایزوگام مایع نیز استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *