بهترین مجری قیرگونی در تهران

یکی از مهم ترین پارامتر های ساختمان سازی در حیطه عمران و توسعه شهری عایق کاری سازه ها به طور اصولی و استاندارد می‌ باشد؛ شرکت ایزوگام ممتاز به عنوان بهترین مجری قیرگونی در تهران شناخته شده می باشد، که دارای متخصص ترین استادکاران نصاب عایق های رطوبتی در سراسر شهر تهران و تمام مناطق بیست‌ و دوگانه آن با سابقه ای درخشان است.

اگر شما ساکن یکی از مناطق تهران بوده و قصد ایزوگام کاری آپارتمان یا محل کار خود را دارید و تصمیم استفاده از قیروگونی را گرفته اید، می توانید تنها با یک جست‌ و جوی ساده در اینترنت سایت شرکت ما را در اختیار گرفته تا بتوانید با نزدیک‌ ترین مرکز از نظر جغرافیایی تماس گرفته و سفارش کار بدهید.

قیرگونی در تهران

اجرای قیروگونی در تمام مناطق تهران

اجرای قیروگونی در تمام مناطق تهران به این ترتیب است که، نصاب قیرکار با قرار دادن لایه های گونی در بین لایه های قیر یک عایق منسجم و پایدار را به وجود می آورد و به عبارتی در این شیوه عایق کاری قیر را به وسیله ی گونی هایی مرغوب از جنس گونی چتایی بنگال به طور صاف و یکدست، مسطح می سازند. به این نکته مهم توجه داشته باشید که الیاف گونی نقش هم سطح کننده ای را در این عایق ایفا می کند. 

نصب قیرگونی در تهران با استفاده از مصالحی ساده و قابل دسترس در سطوح مختلفی از ساختمان ها همچون: دیوار ها، پشت بام، حمام، کف و بدنه ی سرویس های بهداشتی، آشپزخانه و … انجام می گیرد.

مجموعه ایزوگام ممتاز به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده ی خدمات در حوزه ی قیرگونی در تهران می باشد، که در همین راستا به همه ی تعهدات خود عمل نموده و تمامی خدمات و محصولات مورد نظر را با بهترین کیفیت، کارایی و مناسب ترین قیمت برای اهالی محترم این منطقه در نظر گرفته است.

خدمات مختلف قیرگونی در تهران

از جمله خدمات مختلف قیرگونی در تهران که توسط بهترین استادکاران نصاب عایق رطوبتی ایزوگام ممتاز با بهترین کیفیت و کارکرد ارائه می شوند عبارتند از:

  • اجرای انواع قیرگونی یک لایه، دو لایه و سه لایه با قیر شرکتی و کاملا پالایشگاهی مرغوب با گونی چتایی درجه یک بنگال
  • انجام زیر سازی مناسب در سطوح گوناگون جهت آماده سازی و نصب قیرگونی در تهران
  • قیرگونی برای سرویس های بهداشتی، پشت بام، استخر، دیوار، پی ساختمان و کلیه سطوح عمودی، افقی و شیب‌ دار
  • انجام تعمیرات مختلف قیروگونی مانند: ترمیم یا لکه گیری قیرگونی های قدیمی و فرسوده

فروش و پخش قیروگونی در تهران

ایزوگام ممتاز این کمپانی معتبر در همه حال جهت ارائه ی محصولات با کیفیت از مواد اولیه ی مرغوب و ماندگاری برای فروش و پخش قیرگونی در تهران به مصرف کنندگان و مشتریان خود پیشگام و پیشرو بوده است، از این رو در خدمت اهالی محترم این منطقه از کشور می باشد.

کارشناسان و مهندسین ما در زمینه فروش قیرگونی در تهران آماده ی ارائه ی بهترین مشاوره رایگان به مشتریان خود جهت انتخاب هر نوع عایق متناسب با سطوح مورد نظر خود می باشند. همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران می توانند با مراجعه حضوری به آدرس نمایندگی شرکت و یا از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت سفارش مورد نظر خود را ثبت کرده و به راحتی خریداری نمایند.

قیمت قیروگونی در تهران

در حال حاضر نحوه محاسبه قیمت قیرگونی در تهران و اقصی نقاط مختلف آن به یک صورت می باشد، به طوری که این هزینه ها را همواره بر اساس متراژ سطح مورد نظر بر حسب متر مربع در نظر می گیرند. البته عوامل دیگری در براورد  قیمت قیر نیز موثر هستند که در ادامه آن ها را برای شما شرح می دهیم.

اجرت قیر کار که در مناطق مختلف متفاوت می باشد، سختی کار و یا نحوه ی اجرا در مکانی که قرار است قیرگونی شود. به طور مثال دستمزد قیروگونی دیوار با قیروگونی پشت بام متفاوت است، شرایط دمایی و آب و هوایی نیز از دیگر عوامل مهم در این زمینه می باشد. برای اطلاع از قیمت قیرگونی در تهران شما می توانید با شرکت ما تماس گرفته تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

نا گفته نماند که هزینه‌ های قیرگونی در تهران به صورت عمده، صنعتی، جزئی و شخصی متفاوت می باشد که هر کدام فاکتور های خاص خودشان را برای قیمت‌ گذاری دارند.

قیرگونی در کدام مناطق تهران انجام می شود؟

اجرای قیرگونی در تهران و کلیه نقاط مربوط به آن از جمله:

  • شمال تهران مانند تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران …
  • شرق تهران همچون تهران نو، تهران پارس، نارمک، شهرک امید،شهرک زیتون،سرخه حصار و …
  • غرب تهران محله های جنت آباد شمالی و جنوبی، پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر و …
  • جنوب تهران نظیر مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد، نازی آباد، نعمت آباد، یاخچی آباد، فلاح …
  • مرکز تهران مناطقی از قبیل: یوسف آباد، امیر آباد، عباس آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهار شیراز و …

با استفاده از مواد اولیه ی درجه یک و مرغوب توسط مجرب ترین اکیپ قیرکار انجام می گیرد.

تعمیر قیروگونی فرسوده در مناطق مختلف تهران

ترمیم قیروگونی فرسوده در مناطق مختلف تهران توسط نمایندگی مجاز و رسمی ایزوگام ممتاز در مناسب ترین فرصت کافی با تشخیص نشتی، رفع نم سقف و دیوار توسط تعمیر کاران نمونه کشور صورت می‌ گیرد؛ تا در صورتی که عایق‌ های رطوبتی ساختمان شما دچار کوچک ترین نقص و ایرادی شدند، بتوانید در کوتاه‌ ترین زمان و با کمترین مزاحمت برای همسایه‌ های خود و همچنین کثیف‌ کاری‌ های کمتری که معمولا یک بنایی لازم دارد، تعمیرات قیرگونی در تهران را انجام دهید و با این حال از صدمه ‌دیدن جدی ساختمان خود و خرج‌ های احتمالی سنگین جلوگیری به عمل آورید.

خدمات پس از فروش برای قیرگونی در تهران شامل چه مواردی هستند؟

خدمات ارائه شده توسط شرکت ایزوگام ممتاز برای قیرگونی در تهران شامل گارانتی، ضمانت نامه و بیمه نامه چندین ساله می باشند.

در صورت نارضایتی از اجرای قیرگونی در تهران چه اقدامی می توان انجام داد؟

شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکل در عایق خود از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب با واحد پشتیبانی و کنترل کیفیت نمایندگی ما تماس بگیرید.

آیا برای انجام خدمات قیرگونی در تهران باید بیعانه پرداخت کرد؟

خیر. برای انجام قیرگونی در تهران نیاز به پرداخت بیعانه نیست و بعد از ثبت سفارش متخصص به محل مربوطه جهت اجرای کار اعزام می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *