نصب ایزوگام روی ایرانیت

سطح سقفی که به طور تقریبی، تراز یا کمی شیبدار باشد، سقف کم شیب یا سقف ایرانیت گفته می شود. سطوح تمامی سقف ها نباید مسطح و صاف باشد، چرا که برای تخلیه باید کمی شیب داشته باشند، ولی بعضی سقف ها دارای شیب بیشتری هستند. بر این اساس برای نصب ایزوگام روی ایرانیت در سقف هایی با شیب بیشتر حتما باید از مهندسین متخصص این نوع حرفه استفاده نمود.

همان طوری که می دانید جهت عایق بندی سطوح مختلفی همچون دیوار، پشت بام، حمام، پارکینگ، سرویس بهداشتی و غیره از عایق پیش ساخته ی ایزوگام استفاده می کنند. راجع به سقف هایی که با ایرانیت ساخته شده اند هم می توان از ایزوگام به عنوان یک عایق مناسب بهره مند شد. ولی نحوه ی نصب ایزوگام روی ایرانیت کمی متفاوت تر از دیگر سطوح بوده و لازم است که شما از تکنیک های خاصی استفاده نمایید. در این مقاله ما سعی داریم تا شما را با روش نصب ایزوگام روی ایرانیت و تکنیک هایی لازم برای این کار آشنا سازیم، پس تا پایان با ما همراه باشید.

نصب ایزوگام روی ایرانیت

روش نصب ایزوگام روی ایرانیت

روش نصب ایزوگام روی ایرانیت به آن صورت هم سخت نبوده و طبق قوانین ملی ساختمان و استاندارد های لازم، تمام سقف ها باید به گونه ای ساخته شوند، که از صدمه دیدن آن ها در برابر باد و آب و … جلوگیری نمایند. در شهر های شمالی کشور به خاطر بارندگی های زیادی که جریان دارد، ساکنین این مناطق به طور اغلب از سقف های شیروانی یا ایرانیت استفاده می کنند، ولی از طرفی به علت بارش باران و رطوبت زیادی که وجود دارد، ممکن است این سطوح دچار پوسیدگی شوند، در نتیجه ایزوگام کاری آن ها، به جهت پیشگیری از نفوذ رطوبت و نیز برای جلوگیری از خسارات بعدی، دارای اهمیت بسیاری می باشد.

شرکت ایزوگام ممتاز یکی از جمله نمایندگی های پرطرفداری است که در این حوزه فعالیت داشته به طوری که شما می توانید با اطمینان کامل پروژه های خود را در زمینه ی نصب ایزوگام روی ایرانیت به نصابان حرفه ای این مرکز بسپارید.

مجموعه نکات ایمنی در زمان نصب ایزوگام روی ایرانیت

  • طناب:

به طور معمول از ایرانیت بر روی سطوح شیب دار استفاده می کنند، با این حال اگر شیب سطوح زیاد باشد، با توجه به تکنیک های ایمنی، نصاب ایزوگام کار باید از طناب در حین کار استفاده کند.

  • تخته بنایی:

به علت این که حرکت و راه رفتن بر روی سطوح ایرانیت خطرناک می باشد، در نتیجه لازم است که نصاب مجرب در زمان راه اندازی ایزوگام، از تخته بنایی بهره گیری نماید.

  • کپسول آتش نشانی:

یکی از جمله وسایل بسبار ضروری و ایمنی پیش از انجام کار عایق بندی، کپسول آتش نشانی می باشد که وجود آن در محل کار لازم و ضروری است.

  • تجربه و مهارت نصاب ایزوگام:

توجه داشته باشید اگر شما سطح زیر ایرانیت را مشاهده نمایید، خواهید دید که اغلب در زیر ایرانیت از پشم شیشه استفاده کرده اند، و به علت این که الیاف پشم شیشه نیز بسیار اشتعال پذیر می باشد، در نتیجه نصب ایزوگام روی ایرانیت نیاز به مهارت خاصی دارد. 

زیرا در صورتی که به جای حرارت دادن روی ایزوگام، روی ایرانیت را حرارت داد، ممکن است سبب ایجاد آتش سوزی گردد. بر این اساس به خاطر وجود چنین شرایطی، اجرای ایزوگام روی ایرانیت حتما باید توسط نصاب ایزوگام کار فنی و با سابقه با رعایت تمام دستورالعمل های ایمنی انجام شود.

نقاط مثبت و منفی به کار بردن ایرانیت

به کار گیری ایرانیت دارای نقاط مثبت و منفی بسیاری است که ما در اینجا به چند مورد از آن ها به طور خلاصه اشاره می کنیم. از آن جایی که ایرانیت از سیمان تشکیل شده و دارای جنس سیمانی است، در نتیجه به طور قطع از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد. بنابراین می توان گفت که از جمله نقاط مثبت ایرانیت، استحکام بسیار بالای آن است و این امر موجب شده تا از ایرانیت برای پوشش بسیاری از مکان ها، اتاقک ها و سقف انبار ها و غیره استفاده نمود.

ولی راجع به نصب ایزوگام روی ایرانیت، می توان گفت که دارای یک نقطه منفی مهم است که البته با توجه به تکنیک های جدید برطرف می شود، که آن هم ناهموار بودن سطح ایرانیت می باشد که سبب شده تا نصب ایزوگام روی ایرانیت به طور دشوارتری انجام گیرد و بر این اساس اجرای زیرسازی ایزوگام پیش از نصب ایزوگام روی ایرانیت لازم می شود.

زیرسازی مناسب جهت نصب ایزوگام روی ایرانیت

به طور معمول بعد از نصب ایرانیت باید تمامی سطوح آن را با استفاده از ماسه و سیمان صاف و یکدست نمود. بنابراین به منظور داشتن یک زیرسازی مناسب جهت نصب ایزوگام روی ایرانیت، باید تمام فرورفتگی های آن را با ملات پر کرده تا به طور یکنواخت شده و یک سطح یک پارچه ایجاد شود. البته توجه داشته باشید که برای این کار می توان از روکش توری plc یا توری مرغی نیز استفاده نمود.

برای این کار توری مرغی را روی سطح مورد نظر قرار داده و روی آن را با ملات پوشش می دهند، با این حساب ملات سیمان و ماسه بهتر و یکنواخت تر روی سطح قرار می گیرد. در نهایت پس از انجام این مرحله، باید به اندازه ی کافی به ملات زمان داده شده تا به خوبی خشک شود. در مراحل بعدی نیز به جهت افزایش هر چه بیشتر چسبندگی سطح، روی ملات را با یک لایه قیر پوشانیده و سپس ایزوگام را بر روی آن نصب می کنند.

هزینه نصب ایزوگام روی ایرانیت

چگونگی محاسبه ی هزینه نصب ایزوگام روی ایرانیت، نیز مانند ایزوگام بر روی سطوح دیگر می باشد، به طوری که این برآورد با توجه به جنس و نوع ایزوگام مصرفی بستگی خواهد داشت. انواع ایزوگام های مختلف دارای قیمت های متفاوتی هستند که این اختلاف قیمت در هزینه ی نهایی عایق کاری نیز موثر خواهد بود. مقدار ایزوگام به کار برده شده نیز بر حسب متر مربع بوده که از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت ایزوگام روی ایرانیت می باشد. ولی تنها نکته ای که در این جا وجود دارد، این است که در هنگام نصب ایزوگام روی ایرانیت، به جهت ناهموار بودن سطوح ایرانیت و نیاز به هموار سازی و مسطح کردن آن، به یک زیرسازی مناسب نیاز داشته، در نتیجه بدیهی است که این مسئله نیز بر هزینه های اجرای ایزوگام روی ایرانیت تأثیر گذار خواهد بود.

درباره ی دستمزد اجرای این عملیات نیز می توان گفت که علاوه بر این که دستمزد روز نصب ایزوگام در مناطق مختلف با هم فرق دارند، اجرت نصب ایزوگام هم به نوع سطح مربوطه بستگی داشته، که در مورد اجرای ایزوگام بر روی ایرانیت، به خاطر شیب دار بودن سطح و نیز تخصص بالایی که برای انجام عایق کاری بر روی این نوع سطوح، لازم است و همچنین خطرات خاصی که این کار دارد، بنابراین دستمزد نصب ایزوگام روی ایرانیت نسبت به دیگر سطوح اغلب بالاتر در نظر گرفته می شود.

نصب ایزوگام روی ایرانیت در تهران

کمپانی ایزوگام ممتاز یکی از جمله مراکز مجاز و رسمی ایزوگام در تمامی مناطق تهران از جمله: حصاربوعلی، فرمانیه، اوین، درکه، زعفرانیه، محمودیه، ولنجک، امام زاده قاسم (ع)، دربند، گلابدره، جماران، دزاشیب، پردیسان، شهرک آزمایش، تهران ویلا، برق آلستوم، تیموری، طرشت، همایونشهر، توحید، رستم آباد، اختیاریه، داودیه، سید خندان، دروس، قبا، قلهک، پلیس، دلاوران، رسالت، سراج، شمس آباد، شهدا، المهدی، باغ فیض، پونک جنوبی، پونک شمالی، حصارک، فلسطین، میدان انقلاب اسلامی، میدان ولیعصر، وزراء، کارگر شمالی، کردستان، کریم خان، مدنی، مرودشت، مطهری، مفتح جنوبی، هفت تیر، لشگر شرقی، لشگر غربی، وحیدیه، تسلیحات، جشنواره، سبلان، سی متری جی، طوس، مهر آباد جنوبی، مهرآباد، امامزاده عبدالله، فتح – صنعتی، قصرالدشت، مالک اشتر، نواب، کارون، کمیل، راه آهن، عباسی، هلال احمر، ابوسعید، اسکندری جنوبی، پاستور، حسن آباد، گمرک، وحدت اسلامی، ولیعصر، سنگلج، تختی، هرندی، آبشار، قیام، کوثر، دروازه شمیران و … تمامی خدمات مربوط به انواع عایق های رطوبتی از جمله نصب ایزوگام روی ایرانیت را با بهترین کیفیت و کارایی به اهالی محترم این مناطق ارائه می دهد.

این نمایندگی محبوب با کسب بالاترین میزان رضایت مراجعه کنندگان خود، به عنوان پرفروش ترین نمایندگی ایزوگام در تهران شناخته شده می باشد. کارشناسان مشاور ما در این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان بوده و پاسخ گوی تمام سؤالات شما همشهریان گرامی می باشند.

اجرای ایزوگام روی ایرانیت در کرج

نمایندگی معتبر ایزوگام ممتاز به جهت ارائه ی برترین خدمات اجرای ایزوگام روی ایرانیت در کرج، از بهترین نصابان ایزوگام کار در این منطقه و تمامی محله های آن از قبیل: شهرک رسالت عظیمیه، حصار بالا، سرجوی، جهانشهر، بلوار جمهوری شمالی، کوی کارمندان شمالی، همت آباد، ویلا، کوی بنفشه، خلج آباد، اکبر آباد، کوی شقایق، حسین آباد، شهرک ذوب آهن، سرحدآباد، شهر صنعتی، شهرک شیخ سعدی، نوروز آباد، بلوار چمران، قلمستان، فردوسی ، شکرآباد، بلوار هفت تیر، شهرک ناز، شهرک شهید رستمی، فردیس، حافظیه ، نجف آباد ، شهرک پاسدار، فاز ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ و ۵ مهرشهر، شهرک دریا، حسین آباد افشار، احد آباد، رجب آباد، اسد آباد، کوی فرهنگ، کوی زنبق، شهرک ولی عصر، دهقان ویلای اول و دوم، شهرک پردیسان، شهرک شهید چمران، شهرک مهران، کرج نو، شهرک موحدین، گلشهر، درختی ، میدان عطار، گلزار، انوشیروان، حصارک پایین، رضا شهر، شهرک ولیعصر، شهرک قائمیه، شهرک گلها، باغستان غربی، بیدار چشمه، حصارک بالا، حیدر آباد، شهرک گلدشت، پیشاهنگی، شهرک طالقانی، شاهین ویلا، صوفی آباد، شهرک ظفر، رجایی شهر (گوهردشت )، شهرک بهارستان شرقی، شهرک بهداری، شهرک جهازیها، حسن آباد، شهرک امام رضا، شهرک فرهنگیان، شهرک اوج، کوی امامیه، کوی قائم، برغان، خیابان ولیعصر، اسلام آباد، خیابان بهار، خیابان چالوس، چهار صد دستگاه، آسیاب برجی، مهرویلا، دولت آباد، کارخانه قند، گلشهر ویلای شرقی، کوی کارمندان جنوبی، مظاهری، دانشکده کشاورزی، بلوار بلال، شهرک سیمین دشت، رزکان، شهرک منظریه ، کوی ۱۱۰، کوی لاله، شهرک هفده شهریور، گلستان، شهرک ارم، شهرک شهید حسینی، چهار باغ، شهرک وحدت (راه آهن ) ، واریان شهر، کلاک بالا، کلاک پائین، حصار، احمدیه، شهرک جهان نما، کیانمهر، گلستان، قزل حصار، آق تپه، سهرابیه و … که دارای سابقه ای درخشان و تجربه ی بسیار بالایی در این زمینه هستند، استفاده می کند تا از این طریق بتواند به تمامی حساسیت های مشتریان خود به خوبی پاسخ داده و بهترین کیفیت ایزولاسیون را با مناسب ترین قیمت به آنان تحویل نماید. شما همشهریان عزیز ساکن در این مناطق نیز می توانید، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نصب ایزوگام روی ایرانیت و هزینه های اجرایی آن، همه روزه به صورت حضوری به آدرس نمایندگی شرکت ایزوگام ممتاز واقع در کلیه مناطق کرج مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های درج شده در سایت این شرکت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *