قیمت ایزوگام در فرحزاد

 در این مقاله در زمینه ی ایزوگام در فرحزاد، خبرهای خوشی را برای اهالی محترم این مناطق به ارمغان آورده ایم. ما بر این موضوع اشراف کامل داریم که کسانی که قصد عایق کاری سطوح مختلف را دارند، به دنبال یافتن یک ایزوگام درجه یک و استاندارد هستند تا با تکیه بر کیفیت محصول خریداری شده، به یک عایق کاری با کیفیت در ساختمان خود دست یابند. چرا که در صورت وجود کوچک ترین نشتی در سطح مورد نظر مانند پشت بام، این نشتی علاوه بر این که به لایه های زیرین سقف و حتی گچ کاری نیز نفوذ می کند، ممکن است حتی به دیوار ها نیز رسیده و هزینه های زیادی را برای مالک به دنبال داشته باشد.

یکی از راه های داشتن یک انتخاب درست این است که پیش از اقدام به خرید، با ویژگی های انواع ایزوگام های با کیفیت و مرغوب آشنا شد. اما این روش به دلیل اینکه نیاز به تجربه و تخصص بالا، عمدتا برای عموم مردم امکان پذیر نیست. روش هوشمندانه تر این است که ایزوگام مصرفی، از نمایندگی های معتبری که سابقه ی درخشانی در زمینه ی فروش ایزوگام های استاندارد و با کیفیت دارند، تهیه شود. در همین راستا شرکت ایزوگام ممتاز که با سال ها تجربه ی موفق در زمینه ی انواع خدمات عایق کاری، به عنوان برترین نمایندگی فروش و نصب ایزوگام در تهران شناخته شده است، در خدمت شماست.

ایزوگام در فرحزاد

فروش انواع ایزوگام در فرحزاد تهران

همانطور که اطلاع دارید، در مورد خرید ایزوگام استاندارد و دریافت ضمانت نامه های معتبر برای آن، پیدا کردن یک نمایندگی معتبر و مجاز دارای اهمیت بسیار زیادی است و به نوعی می توان گفت که دریافت خدمات پس از فروش، به منزله ی تضمین کیفیت و کارایی ایزوگام مورد نظر می باشد. بر این اساس مجموعه ی ایزوگام ممتاز یکی از بهترین مراکز فروش انواع برندهای برتر ایزوگام در فرحزاد تهران است؛ چرا که این شرکت موفق، دارای سال ها سابقه ی درخشان است و توانسته است در کنار فروش انواع ایزوگام های درجه یک، خدمات پس از فروش فوق العاده ای را نیز برای آن ها عرضه کند و تمامی انواع ایزوگام مرغوب را با نازل ترین قیمت در قسمت های مختلف فرحزاد از جمله خیابان روحانی فرد، خیابان گلزار، خیابان فرحزادی، خیابان گلبرگ و … به مشتریان خود عرضه می کند.

شما همشهریان عزیز ساکن در این مناطق، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی انواع خدمات ایزوگام با شماره تلفن های شرکت که در سایت شرکت درج شده است، تماس حاصل فرمایید.

انواع خدمات ایزوگام ممتاز در فرحزاد

مجموعه ی ایزوگام ممتاز ارائه دهنده ی تمامی خدمات مورد نیاز در زمینه ی انواع عایق های رطوبتی از جمله عایق های ایزوگام، آسفالت کاری و قیرگونی می باشد و با داشتن سال ها تجربه ی کاری موفق در این زمینه، همواره از نصاب های متخصص و مجرب استفاده می کند.

از جمله خدمات عایق کاری که در این مجموعه ی موفق در فرحزاد انجام می شود، عبارتند از:

  • فروش ایزوگام های درجه یک و استاندارد به قیمت درب کارخانه در این منطقه
  • نصب و راه اندازی ایزوگام در سطوح مختلف توسط ایزوگام کارهای ماهر و مجرب
  • اجرای زیرسازی های مورد نیاز، پیش از اجرای عایق کاری
  • تسطیح و شیب بندی سطح مورد نظر پیش از اجرای عایق کاری
  • ارائه ی انواع خدمات تعمیر ایزوگام در فرحزاد از جمله ترمیم و لکه گیری ایزوگام با بهره مندی از مشاوره ی کارشناسان متخصص و با تجربه در زمینه ی ایزوگام کاری در فرحزاد
  • اجرای عایق قیرگونی با بالاترین کیفیت در سطوح مختلف
  • ارائه انواع خدمات آسفالت کاری به صورت مکانیزه و دستی
  • عرضه ی انواع خدمات ترمیم و نگهداری آسفالت در این منطقه

خدمات نصب ایزوگام در منطقه فرحزاد

برای داشتن یک عایق کاری با کیفیت و استاندارد، علاوه بر تهیه ی ایزوگام با مرغوب و درجه یک، تمامی مراحل نصب و راه اندازی ایزوگام نیز باید به صورت صحیح و اصولی انجام شود. چرا که در صورت وجود ایراد در مراحل نصب ایزوگام، از همان روزهای اول بعد از نصب، با وقوع اولین بارش، دچار نشتی شده و موجب تحمیل خسارت و هزینه های اضافی در ساختمان می گردد. بنابراین برای استفاده از خدمات نصب ایزوگام در منطقه فرحزاد، حتما باید از ایزوگام کارهای مجرب و ماهر استفاده شود.

شما عزیزان ساکن در این منطقه، برای اطمینان از این که کار اجرای ایزوگام در سازه های شما به درستی و به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد، توصیه می کنیم که نصب و راه اندازی ایزوگام در سطوح مختلف را به نصابان با تجربه ی ما در شرکت ایزوگام ممتاز بسپارید. همکاران ما در نمایندگی های رسمی این مرکز، تمامی خدمات نصب ایزوگام در منطقه فرحزاد را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه برای شما اجرا می کنند.

تعمیر تضمینی ایزوگام در فرحزاد

ایزوگام استفاده شده بر روی سطوح مختلف از جمله پشت بام، ممکن است با گذشت زمان، در برخی از قسمت ها دچار خرابی شود؛ در صورت گسترده بودن این خرابی ها، ایزوگام کارایی خود را از دست می دهد و بهتر است به طور کلی تعویض گردد. از مزایای تعویض ایزوگام این است که معمولا برای جلوگیری از ایجاد بار اضافی در سقف، لایه ی ایزوگام قبلی کنده شده و پس از بررسی وضعیت سطح مورد نظر، در صورت لزوم، پس از انجام زیرسازی ایزوگام، لایه ی ایزوگام جدید اجرا می شود. اما اگر خرابی ها در قسمت های محدودی از سطح باشد، در این صورت معمولا برای صرفه جویی در هزینه ها، تنها قسمت های آسیب دیده ترمیم یا لکه گیری می شوند.

با توجه به اهمیت و حساسیت کار تعمیر ایزوگام، توصیه می شود که در صورت نیاز به خدمات تعمیر تضمینی ایزوگام در فرحزاد، با مشاوران و کارشناسان شرکت ایزوگام ممتاز تماس گرفته و از نظرات کارشناسی آن ها بهره مند شوید. در نمایندگی های این شرکت، تمامی خدمات ترمیم و لکه گیری ایزوگام با بهترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد.

قیمت ایزوگام در فرحزاد تهران

برآورد قیمت ایزوگام در فرحزاد تهران، بر اساس متراژ ایزوگام مصرفی برای عایق کاری سطح مورد نظر، انجام می گیرد. اما به طور کلی قیمت ایزوگام های مختلف با توجه به نوع آن ها تفاوت دارد؛ به این ترتیب که قیمت ایزوگام فویل دار بالاتر از ایزوگام بدون فویل، و قیمت ایزوگام دولایه نیز بالاتر از ایزوگام تک لایه است و به همین ترتیب قیمت ایزوگام طرح دار، ایزوگام استخری، ایزوگام سنگریزه ای، ایزوگام مایع و … نیز با یکدیگر تفاوت دارند. قیمت روز ایزوگام در مناطق مختلف تهران نیز با توجه به میزان فاصله ی آن ها از کارخانه ی تولید کننده ی ایزوگام، تغییر می کند. اما ساکنان محترم منطقه فرحزاد در تهران، می توانند برای ایزولاسیون سطوح مورد نظر خود، برترین برند های ایزوگام موجود در بازار را از نمایندگی های شرکت ایزوگام ممتاز در این مناطق با قیمت درب کارخانه تهیه کنند.

آسفالت کاری در فرحزاد توسط تیم آسفالتکار ماهر

در عصر حاضر، بیشترین کاربرد آسفالتکاری، در صنعت راه سازی و ساخت جاده ها و همچنین محوطه سازی است. در همین راستا، شرکت ایزوگام ممتاز از طریق نمایندگی های خود در فرحزاد، انواع خدمات آسفالت کاری را توسط تیم آسفالتکار ماهر با برترین کیفیت به شما ارائه می دهد. تمامی خدمات آسفالت کاری ارائه شده در این شرکت، به صورت مکانیزه و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته انجام می گیرد؛ و در محل هایی که امکان حضور ماشین آلات سنگین وجود ندارد نیز، آسفالتکاری به صورت دستی انجام می شود. خدمات مختلف آسفالت کاری این شرکت عبارتند از:

_ پخش و اجرای آسفالت در سطوح گوناگون به دو صورت مکانیزه و دستی

_ محوطه سازی

_ بهره گیری از ماشین آلات مدرن و پیشرفته برای آسفالت کاری

_ اجرای آسفالت در سطوح مختلف توسط تیم آسفالت کار مجرب

_ زیر سازی سطوح مورد نظر پیش از اجرای آسفالت کاری

_ ترمیم و لکه گیری آسفالت در قسمت خرابی ها

– استفاده از تراشه های آسفالت درجه یک به منظور آسفالت کاری سطوحی مانند جاده ها، باند فرودگاه، محوطه ها و … جهت صرفه جویی در هزینه ها

قیرگونی در منطقه فرحزاد تهران

در عایق کاری قیرگونی الیاف گونی به گونه ای نقش مسلح‌ کننده ی قیر را دارند و قیر را در محل خود تثبیت می کنند. از این نوع عایق رطوبتی معمولا در محل های مختلفی مانند  قیرگونی سرویس بهداشتی، پی، کف حمام، قیرگونی پشت بام و … استفاده می شود و در قسمت های مختلف به دو صورت یک لایه و دو لایه اجرا می شود. قیر و گونی یک لایه عبارت است از یک لایه گونی که در وسط دو لایه قیر قرار می گیرد، اما در قیر و گونی دولایه، دولایه گونی و سه لایه قیر استفاده می شود. اما در حالت کلی ضخامت عایق قیر گونی ۲ تا ۳ سانتی متر است.

شرکت ایزوگام ممتاز با دارا بودن نمایندگی های فعال در زمینه ی تمامی خدمات عایق کاری در تهران، خدمات قیرگونی در منطقه فرحزاد تهران را نیز به بهترین شکل و با متریال قیر و گونی درجه یک، به همشهریان محترم در این منطقه ارائه می دهد

خدمات پس از فروش شرکت ایزوگام ممتاز در فرحزاد کدامند؟

این شرکت خوش سابقه انواع برندهای برتر ایزوگام موجود در بازار را به صورت اصل و دارای نشان ملی استاندارد به مشتریان خود در فرحزاد عرضه می کند. از جمله خدمات پس از فروش ارائه شده توسط این شرکت نیز می توان به بیمه نامه ی معتبر و ضمانت نامه ی ۱۰ ساله برای انواع ایزوگام اشاره کرد.

برترین نمایندگی ایزوگام در فرحزاد کدام است؟

ما مفتخریم که شرکت ایزوگام ممتاز با دارا بودن سابقه ی سال های متمادی خدمات موفق و خالصانه در زمینه ی انواع خدمات عایق کاری به همشریان محترم، به عنوان برترین نمایندگی ایزوگام در فرحزاد انتخاب شده است.

آیا شرکت ایزوگام ممتاز از قیرگونی آماده نیز استفاده می کند؟

قیرگونی آماده و یا به عبارتی قیرگونی سرد، دارای اجرای بسیار سریع، آسان و بدون نیاز به حرارت بالا می باشد. به همین دلیل شرکت ایزوگام ممتاز نیز در صورت تمایل و استقبال مشتریان، در این منطقه اقدام به استفاده از این نوع قیرگونی می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *